اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین:

محتوای سالم در فضای مجازی مانع از انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قزوین گفت: جوانان امروزی بیشتر با فضای مجازی سروکار دارند، بنابراین فراهم کردن شرایطی که با روحیات نوجوانان و جوانان ما سازگار باشد، بسیار حائز اهمیت بوده و از بسیاری از انحرافات جلوگیری می‌کند.

محتوای سالم در فضای مجازی مانع از انحراف جوانان است

سعید میربها در حاشیه بازدید از مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راه‌اندازی بازی‌های رایانه‌ای آنلاین اظهار داشت: جایگاه چنین بازی‌های سالمی در این استان خالی بود به خصوص نسل جوان ما که غالبا با این گونه بازی‌ها و سرگرمی‌ها سروکار دارند، نیاز فراوانی به چنین بازی‌های سالمی داشتند.

وی افزود: بنابراین راه‌اندازی این بازی‌ها و تقویت آن ها تأثیر زیادی در قرار گرفتن نوجوانان و جوانان در یک محیط سالم و شخصیت‌پذیری آنان دارد.

این مسئول با اشاره به قابلیت‌های این بازی عنوان کرد: این بازی قابلیت‌های فراوانی دارد از جمله اینکه روی شبکه ملی است و از بازی‌هایی است که از قبل مجوز انتشار گرفته‌اند و محدودیت و ممنوعیتی ندارند.

فرماندار قزوین بیان کرد: اساسا بازی‌هایی که ساخت داخل کشور هستند از آنجا که منطبق با فرهنگ، آداب، رسوم دینی و ملی ما ساخته شده‌اند، آثار مخربی روی ذهن و تربیت فرزندان ما نخواهند داشت.

 

میربها با بیان اینکه استان قزوین با این فعالیت‌ها توانسته رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهد، ابراز داشت: لذا از این منظر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گام مثبت و با ارزشی برداشته است که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: جوانان امروزی بیشتر با فضای مجازی سروکار دارند، بنابراین فراهم کردن شرایطی که با روحیات نوجوانان و جوانان ما سازگار باشد، بسیار حائز اهمیت بوده و از بسیاری از انحرافات جلوگیری می‌کند.

این مسئول اظهار داشت: جذب جوانان در فضاهایی با اهمیت است که آنان را به آینده‌ای روشن و دلگرم ‌کننده سوق دهیم و با فرهنگ کشور عزیز ما، فرهنگ دینی و آداب و رسوم دینی آشنا کنیم و اوقات فراغت آنان را به شیوه‌ای که جذاب و بانشاط باشد، پر کنیم.

فرماندار قزوین در پایان عنوان کرد: امیدوارم این مرکز بتواند رسالت خطیری که برعهده گرفته است به نحو احسنت به انجام برساند.

انتهای پیام/77001/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول