اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

حمایت وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های دانشجویی

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از حمایت وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های دانشجویی حوزه جوانان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا خبر داد.

حمایت وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های دانشجویی

حبیب‌الله زحمتکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اولویت‌های پژوهشی بخش جوانان اداره کل ورزش و جوانان برای  جذب طرح‌های پژوهشی را تشریح کرد.

زحمتکش اظهار داشت: شناسایی آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری جوانان استان و آسیب شناسی عدم خودباوری جوانان استان دو اولویت پژوهشی مهم برای جذب طرح‌های پژوهشی در بخش جوانان است.

وی افزود: علاقه‌مندان و پژوهشگران هم استانی می‌توانند آثار و پژوهش‌های خود را تا تاریخ 15 اسفندماه امسال به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ارسال کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: به زودی نحوه ارسال طرح‌ها در درگاه الکترونیکی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منتشر خواهد شد.

زحمتکش تصریح کرد: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در توسعه و پیشرفت پژوهش در حوزه جوانان و ورزش به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه مسائل مربوط به امور جوانان و ورزش از یک سو و جایگاه وزارتخانه ورزش و جوانان در گسترش مطالعه و پژوهش در حوزه نیازها و مسائل جوانان کشور به منظور بهره‌گیری از نتایج تحقیقات در زمینه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در حوزه جوانان و ورزش از سوی دیگر، مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گرایش‌های مختلف علوم در حوزه ورزش و جوانان حمایت می‌کند.

این مقام مسئول در ارتباط با اهداف این حمایت خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی دانشجویان دانشگاه‌ها در حوزه ورزش و جوانان، هدایت نظام‌مند پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در جهت نیازها و اولویت‌های ورزش و جوانان کشور، ایجاد انگیزه در دانشجویان و حمایت از ایده‌های خلاقانه در زمینه ورزش و جوانان، رصد تحولات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور و تأمین بخشی از نیازهای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از اهداف وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ارتباط با معیارهای پذیرش پایان نامه‌های دانشجویی اظهار داشت: تمام دانشجویانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری یا سطح سه و چهار حوزه مشغول به تحصیل هستند می‌توانند از تسهیلات این آیین‌نامه برخوردار شوند.

زحمتکش ادامه داد: موضوع پایان‌نامه باید منطبق با اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان بوده و پایان‌نامه به لحاظ موضوعی و محتوایی باید نو و روز‌آمد باشد.

وی تاکید کرد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی هر سال موضوعات حمایت از پایان‌نامه‌های خود را اعلام می‌کند.

وی اضافه کرد: موضوع پایان‌نامه و بالطبع تمام مطالب مندرج در پایان‌نامه باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

زحمتکش در ارتباط با موضوعات مورد تائید برای حمایت از پایانه نامه‌های دانشجویی گفت: خانواده و روابط نسلی، آموزش، بهداشت و سلامت، سبک زندگی، مصرف و اوقات فراغت، رسانه‌های ارتباط جمعی، اشتغال و بیکاری، سبک زندگی،  مصرف و اوقات فراغت، جرم و آسیب‌های اجتماعی بخشی از موضوعات مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: عناوین موضوعی پایان‌نامه‌های مورد حمایت در حوزه ورزش شامل مطالعات تاریخ ورزش ایران، ورزش و خانواده ایرانی، استعدادیابی ورزشی، ورزش قهرمانی و زنان ایرانی، پزشکی ورزشی، تغذیه ورزشی، ورزش و آمادگی جسمانی در گروه‌های مختلف جامعه، تربیت بدنی و اجتماعی شدن است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول