اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

نونهالان و نوجوانان جودوکار برتر همدان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت جودوی همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رده سنی نونهالان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یادمان دو جودوکار فقید استان خبر داد و گفت: نونهالان و نوجوانان جودوکار برتر همدان معرفی شدند.

نونهالان و نوجوانان جودوکار برتر همدان معرفی شدند

جلال نصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و هم‌زمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و یادبود دو جودوکار فقید همدان بابک روغنی و پژمان امیدی یک دوره مسابقه جودو در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که با استقبال خوب جودوکاران سراسر استان روبه‌رو بود 160 جودوکار در قالب 9 تیم شامل خانه جودو همدان سه تیم، کارگران همدان، نیروی انتظامی همدان، هیئت تویسرکان، سپاه تویسرکان، بخش سید شهاب تویسرکان، هیئت نهاوند و هیئت قروه درجزین حضور داشتند.

سرپرست هیئت جودوی همدان تصریح کرد: در رده نونهالان که 70 جودوکار با یکدیگر مبارزه کردند در نهایت در وزن 34 کیلوگرم رضا بیات از سپاه تویسرکان، 38 کیلوگرم خشایار شهابی از خانه جودو همدان، 42 کیلوگرم کوروش عدالتی از خانه جودو همدان، 46 کیلوگرم علیرضا فعله‌گری از کارگران همدان، 50 کیلوگرم علی قاسمی از خانه جودو همدان، 55 کیلوگرم عرفان جهانی از سید شهاب تویسرکان، 60 کیلوگرم علی روستایی سپاه تویسرکان و در مثبت 66 کیلوگرم پویا کرم بیگی از نهاوند قهرمان شدند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بیش از 90 جودوکار در رده سنی جوانان و رقابت این تعداد ورزشکار در یک رده سنی را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در رده سنی جوانان 46 کیلوگرم علی عبدالملکی و 50 کیلوگرم علی میرزایی  هر دو از سپاه تویسرکان، 55 کیلوگرم محسن رسولی از خانه جودو همدان، 60 کیلوگرم فرهاد ملکی از نهاوند، 66 کیلوگرم امیرحسین شکری، 73 کیلوگرم محمدرضا قنصوریان، 81 کیلوگرم محمد جلیلی هر سه از خانه جودو همدان، 90 کیلوگرم علیرضا سرمدی و در وزن مثبت 90 امیر کریمی هر دو از نیروی انتظامی همدان موفق شدند در اوزان مختلف به عنوان نخست این رقابت‌ها دست یابند.

نصرپور خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها برای نخستین بار در سطح استان مسابقات با حضور خانواده جودوکاران برگزار شد که در یک فضای بسیار صمیمی والدین ورزشکاران از نزدیک شاهد مسابقات فرزندان جوان خود بودند که در زمینه جذب خانواده‌ها به ورزش تأثیر مثبتی خواهد داشت و به نوعی کار فرهنگی در رشته جودو در کنار کار قهرمانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها جوایز نفرات برتر توسط مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین خانواده مرحوم روغنی و امیدی از جودوکاران جوان و خوب استان همدان که به تازگی دار فانی را وداع گفته بودند اهدا شد.

سرپرست هیئت جودوی همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت جودو مشخص شده یا خیر؟ متذکر شد: با هماهنگی که در طول 10 روز حضور بنده در هیئت با اداره کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل این اداره و همچنین فدراسیون جودو صورت گرفته به دنبال این هستیم تا پایان سال این اتفاق صورت بگیرد تا برای سال آینده برنامه‌های خود را برای رشد جودو در استان به اجرا در بیاوریم.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول