اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

پیشرفت‌های کشور متکی بر دانش و بینش جوانان ایرانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دستیابی کشور به پیشرفت‌های علمی و نظامی در حوزه‌های مختلف هوافضا، انرژی هسته‌ای و پزشکی متکی بر دانش و بینش دانشمندان جوان ایرانی است.

پیشرفت‌های کشور متکی بر دانش و بینش جوانان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد گلستانی‌فر در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی در بشرویه اظهار کرد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری بر ضرورت کسب علم و دانش به منظور پیشرفت و جهش کشور و ایجاد شرایط دانش‌اندوزی تاکید فراوان داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروزه کشور ایران از نظر پیشرفت‌های علمی به عنوان کشور برتر در خاورمیانه و حتی در دنیا شناخته شده است و این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها نه با تکیه بر قدرت نظامی بلکه با تکیه بر علم و دانش جوانان ایرانی به دست آمده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی افزود: دستیابی کشور به پیشرفت‌های علمی و نظامی در حوزه‌های مختلف هوافضا، انرژی هسته‌ای و پزشکی دنیا را متحیر کرده و سبب ناامیدی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

گلستانی‌فر تصریح کرد: تولید سوخت هسته‌ای، فناوری نانو، ارسال موجود زنده به فضا با ماهواره و ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی، دفاعی، زرهی و موشکی تنها بخشی از افتخارات دانشمندان جوان ایرانی است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب کشور ایران قادر به ساخت ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی نبود، گفت: امروز پس از سی و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود انواع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ما شاهد رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: دانش‌آموزان، آینده‌سازان مملکت هستند و فراهم کردن فضای آموزشی مطلوب و کمک به بصیرت نوجوانان و جوانان برای کسب علم و دانش، منویات مقام معظم رهبری را تحقق می‌بخشد.

گلستانی‌فر عنوان کرد: ملت ایران با انواع کارشکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام با سکانداری و رهبری مقتدر از ارزش‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و با تحمل فشارها و تحریم‌ها همچنان برای رسیدن به قله‌های ترقی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/69006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول