اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عناوین برتر صورت گرفت

موفقیت جوانان قمی در جشنواره ملی حضرت علی اکبر

خبرگزاری فارس: هنرمندان جوان قمی موفق به کسب عناوین برتر بخش های مختلف جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) شدند.

موفقیت جوانان قمی در جشنواره ملی حضرت علی اکبر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، 50 جوان برگزیده کشوری در جشنواره تجلیل از جوانان برتر کشور با حضور رحیمی معاون اول رییس جمهور، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مقامات لشگری و کشوری معرفی و تجلیل شدند.

50 جوان برتر کشوری که با حضور مقامات کشوری و لشگری معرفی و تجلیل شدند، در 14 بخش جوان و کارآفرینی، جوان ایرانی خارج از کشور، جوان و رسانه، مخترع و مبتکر جوان، فیلم و جوان، قرآن و جوان، جوان و ادبیات، جوان و موسیقی، جوان با توانایی‌های خاص، سرباز جوان، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و هنرهای تجسمی، کشاورز روستایی جوان و جوان و فعالیت‌های اجتماعی معرفی شدند.

جوانان استان قم موفق شدند در این جشنواره با کسب عنوان 10 برگزیده در بخش‌های مختلف جزء برترین‌ها قرار گیرند و در مرحله برترین‌ها محمدرضا شاهمردی، سید حمیدرضا برقعی، علی رضازاده جویباری و حمزه عباسی به عنوان برگزیدگان نهایی این جشنواره انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

حمزه عباسی در بخش جوان و رسانه، علی رضازاده جویباری در بخش قرآن و جوان، سید حمید رضا برقعی در بخش جوان و ادبیات و محمدرضا شاهمردی در بخش جوان و هنرهای نمایشی حائز رتبه شدند.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول