اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو در سنندج خبر داد

برگزاری جام جهانی تکواندو نوجوانان برای نخستین‌ بار در ایران

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو کردستان از برگزاری مسابقات جهانی تکواندو نوجوانان در رده سنی 12 تا 15 سال به میزبانی ایران برای نخستین بار خبر داد.

برگزاری جام جهانی تکواندو نوجوانان برای نخستین‌ بار در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد پولادگر شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان ورزش تکواندو کردستان در مجتمع فرهنگی فجر سنندج در سخنانی کوتاه با بیان اینکه جهش این رشته ورزشی در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نمانده است، اظهار کرد: به همین دلیل فدراسیون جهانی توجه ویژه‌ای روی کشورمان دارد.

وی اعطای میزبانی رقابت‌های جهانی تکواندو در رده سنی 12 تا 15 سال را برای نخستین‌بار به ایران به عنوان نشانه‌ای از نظر مثبت فدراسیون جهانی به کشورمان دانست و تأکید کرد: رشد و بالندگی ورزش تکواندو مرهون تلاش مدیران و دلسوزان این ورزش در سال‌های پس از انقلاب است.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان، تجلیل از ورزشکاران و فعالان عرصه‌های ورزشی را نمادی از فرهنگ قدرشناسی مردم ایران عنوان و ابراز امیدواری کرد جوانان ورزشکار بتوانند بیش از پیش پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورند.

تکواندو سومین ورزش پرطرفدار استان است

در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به علاقه‌مندی زیاد در میان جوانان استان برای پرداختن به این ورزش اظهار کرد: پس از فوتبال و کشتی، ورزش تکواندو سومین رشته پرطرفدار استان است.

مهران تیشه‌گران علت این مسئله را کسب موفقیت‌های مستمر و پیاپی ورزشکاران این رشته در مسابقات جهانی و به‌ویژه المپیک عنوان و تأکید کرد: ورزش تکواندو به همراه کشتی و وزنه‌برداری برای ایران در جهان افتخارآفرینی می‌کند.

وی با بیان اصرار مسئولان کشور بر توجه به ورزش و لزوم کار درخور در این زمینه از سوی متولیان ورزشی، رسالت اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان را تلاش برای ترغیب آحاد جامعه برای پرداختن به ورزش و به ‌طور اخص ورزش همگانی اعلام کرد.

تیشه‌گران همراهی خانواده‌ها با ادره‌کل برای تشویق فرزندان خود به منظور حضور در اماکن ورزشی را نکته مهمی دانست و تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا خانواده‌ها نیز با خیال آسوده و فراغ‌بال فرزندان خود را به سالن‌های ورزشی بسپارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از ورزش به عنوان سپر محکمی در مقابل به انحراف کشیده شدن جوانان یاد کرد و گفت: گرایش به ورزش افراد جامعه را از افتادن در دام مسائل حاشیه‌ای و منجلاب تباهی باز می‌دارد.

وی تجلیل از ورزشکاران نخبه را گام مؤثری در راستای افزایش انگیزه در میان نونهالان و نوجوانان ارزیابی کرد و گفت: با اینگونه اقدامات امکان جذب تعداد بیش‌تری از علاقه‌مندان نیز فراهم می‌شود.

تیشه‌گران در پایان با اشاره به حضور پرثمر رئیس فدراسیون تکواندو در کردستان از تصویب تقویم ورزشی سال آینده این ورزش و اخذ قول مساعد از سوی ریاست فدراسیون برای حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر از تکواندو کردستان به عنوان نتایج این سفر نام برد.

گفتنی است در این مراسم از جمع کثیری از فعالان عرصه تکواندو استان کردستان تقدیر به عمل آمد که این تعداد زیاد تعجب برخی اهالی این رشته را نیز موجب شده به گونه‌ای که تصور می‌شد آمار افراد تجلیل شده بیش از تعداد حاضرین در سالن برگزاری مراسم بود.

انتهای پیام/79012/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول