اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 25 تا 27 بهمن ماه

آزادکاران قم در مسابقات جوانان کشور کشتی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قم از رقابت کشتی‌گیران جوان قمی با حریفان خود در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.

آزادکاران قم در مسابقات جوانان کشور کشتی می‌گیرند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تمرینات تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان قم این روزها در خانه کشتی قم با جدیت زیر نظر کادر فنی این تیم در جریان است تا آزادکاران قمی در مسابقات قهرمانی کشور که روزهای پنجشنبه و جمعه در تبریز برگزار می‌شود، به مصاف حریفان بروند.

وی با اشاره به اعلام بخشنامه مسابقات بیان داشت: پیکارهای کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی کشور روزهای پایانی این هفته یعنی 25 تا 27 بهمن ماه به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی در شهرستان تبریز برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه شرایط برگزاری و برنامه این مسابقات از سوی فدراسیون کشتی به هیئت‌های استانی اعلام شده است اضافه کرد: بر این اساس آزادکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عناوین برتر در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84،‌ 96 و 120 کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات اوزان مختلف بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد یادآور شد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1371 تا دهم دی ماه سال 1374 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، ضمن اینکه کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1374 تا دهم دی ماه سال 1375 نیز که یک سال کوچک‌تر محسوب می‌شوند تنها با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه کشتی‌‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند با تاریخ تولد اولیه می‌توانند در مسابقات شرکت کنند تصریح کرد: هر استان مجاز به اعزام یک تیم کامل به این مسابقات است و استان میزبان نیز با دو تیم A و B در این مسابقات حضور می‌یابد در حالی که امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

وی یادآور شد: وزن‌کشی اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه انجام می‌شود و مسابقات آنان در روز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه وزن‌کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم عصر روز پنجشنبه این هفته انجام شده و مسابقات آنان روز جمعه بر روی سه تشک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان داشت: به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال و به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا می‌شود ضمن اینکه در پایان رقابت‌ها فنی‌ترین کشتی‌گیر برابر جدول مسابقات انتخاب و معرفی می‌شود و مربی نمونه توسط کمیته اجرایی مسابقات انتخاب و معرفی خواهد شد و کاپ اخلاق به بهترین تیم این مسابقات با نظر میزبان و کمیته‌ی اجرایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول