اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فرمهین:

جوانان حامل و مروج ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار فرمهین جوانان را حامل و مروج ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی دانست و بر نقش ارزنده جوانان در حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید کرد.

جوانان حامل و مروج ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید مومنی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر ورزشی این شهرستان که در مراسم جشن انقلاب، جوانان و خودباوری برگزار شد، اظهار داشت: جوانان همواره از تاثیرگذارترین اقشار در هر جامعه‌ای هستند که در ایران اسلامی این قشر از افراد جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ایران در عرصه‌های مختلف موجب افتخار و سربلندی کشور شده‌اند که درخشیدن آنان در عرصه‌های علمی، هنری، ورزشی و... از دستاوردها و نتایج انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فرمهین نیز گفت: ورزشکاران همگام و همراه با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

مهرداد محمودی افزود: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان این مرز و بوم همواره در خط ولایت و رهبری حرکت کرده و در میادین مختلف ورزشی با کسب افتخارات و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی موجب سرافرازی میهن اسلامی و خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

وی ادامه داد: باید با اتکاء به خداوند و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به نسل جوان امروز اعتماد کرد و با استفاده از این ظرفیت بالا زمینه را برای تربیت مدیران خلاق آینده کشور فراهم ساخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان فرمهین خاطر نشان ساخت: دیروز جوانان در دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس موجب عزت برای کشور شدند و امید می‌رود جوانان  که آینده‌سازان فردای انقلاب هستند در آینده  نیز موجب سربلندی و افتخار ایران اسلامی شوند.

در این مراسم ضمن برگزاری مراسم جشن انقلاب از جوانان برتر ورزشی این شهرستان در شش ماهه دوم سال تقدیر شد.

انتهای پیام/87012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول