اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-322

قرغی: امید اسلام و انقلاب به فکر و حرکت نوجوانان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: امید آینده اسلام و انقلاب به فکر، اندیشه و قدرت حرکت نسل نوجوان جامعه است.

قرغی: امید اسلام و انقلاب به فکر و حرکت نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی در نشست فرهنگی و سیاسی که با حضور دانش‌آموزان شاهرودی برگزار شد، با گرامیداشت ایام‏الله دهه فجر و یاد امام و شهدا با بیان چند خاطره از دوران قبل از انقلاب بیان داشت: در دوران قبل از انقلاب و رژیم طاغوت ما هیچ اختیاری از خود نداشتیم و دیگر کشورها برای ما تعیین تکلیف می‌کردند و ما بله قربان گوی دستورات آنها بودیم.

وی افزود: استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس دارایی‌ها و ثروت‌های طبیعی ما را غارت می‌کردند و کسی جرات نداشت به آنها چپ نگاه کند و در قبال این غارت به ما اجناس دست چندم خود را آن هم باز به قیمت گزاف می‌فروختند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: در دوران خفقان امام خمینی(ره) قیام کرد و با سخنرانی‌های خود پایه‌های حکومت شاه و استکبار را به لرزه و مردم ما را از خواب غفلت بیدار کرد.

قرغی اظهار داشت: با روشنگری‌های امام بود که ملت ما به‌پا خاسته و تلاش کردند تا طاغوت را سرنگون و دست استکبار را قطع کنند و در این راه هزاران هزار زن و مرد به شهادت رسیدند تا اسلام حکومت کند.

وی گفت: پیروزی انقلاب معجزه‌ای بود که استکبار جهانی هنوز هم که هنوز است باور نکرده است؛ چرا که ملتی با دست خالی و با رهبری امام بر بزرگترین قدرت خاورمیانه شوریدند و آن را به زیر کشیدند.

استکبار تمام تلاش خود را برای کنار زدن انقلاب اسلامی به‏کار بست

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: در این 34 سال نیز استکبار تمام تلاش خود را برای کنار زدن انقلاب اسلامی به‏کار بسته اما این ملت آزاده و هوشیار همیشه در میدان حاضر بوده و قدردان نعمت انقلاب بوده و هستند.

قرغی تاکید کرد: امروز که ما بر قله‌های پیشرفت و اقتدار تکیه زده‌ایم به برکت خون شهدا و تلاش جوانان این مرزو بوم است که با تلاش و کوشش و با دست خالی اما با اتکا به خداوند در حال ساخت کشور هستند.

وی اظهار داشت: شما نوجوانان موتور محرکه جامعه اسلامی هستید و باید با قدرت تفکر و نیروی جوانی چرخ حرکتی نظام اسلامی را به پیش برانید و بدانید که شما آینده‌سازان انقلاب هستید و چشم امید رهبری معظم هستید.

انتهای پیام/2249/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول