اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان:

جامعه ورزش و جوانان اصفهان همپای سایر مردم در راهپیمایی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همگام با ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی یوم‌الله 22 بهمن گرامی داشتند.

جامعه ورزش و جوانان اصفهان همپای سایر مردم در راهپیمایی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب ملت ایران که از سال 42 و با قیام حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد، در بهمن 57 به نقطه عطف تاریخ معاصر جهان بدل شد و پیروزی ملت در 22 بهمن هیمنه پوشالی رژیم منحوس پهلوی و حامیان شرق و غرب آن را در هم شکست.

وی افزود: موج اسلام خواهی و استکبارستیزی به راه افتاده در کشورهای اسلامی و زلزله سیاسی جهان عرب نیز گویای این حقیقت روشن است که ملت‌های مسلمان با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران، به دنبال احیای ارزش‌های ناب اسلام، ایستادگی در برابر دولت‌های مستکبر و آزادی خواهی هستند و هیچ نیرویی یارای متوقف کردن این موج خروشان را ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان تصریح کرد: این وقایع به معنای کامل تحقق آرمان امام راحل مبنی بر صدور انقلاب است.

وی ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اصفهان اعم از مسئولان، ‌قهرمانان، ورزشکاران و جوانان عزیز و همیشه در صحنه اصفهان سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را همگام با ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی گرامی می‌دارد و خانواده بزرگ ورزش و جوانان شهرستان اصفهان همپا و هم‌دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا ضمن تجدید بیعت خود با رهبر معظم انقلاب یک‌صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهند.

جمشیدی بیان کرد: حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان انقلابی در این راهپیمایی که دوشادوش مسئولان و خادمین ملت در نهادها و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت، به منزله تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گران‌قدر انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اصفهان اعلام می‌دارد با وجود تمامی تحریم‌ها و دشمنی‌های عوامل داخلی و خارجی، با حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بر پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید و خواستار ایستادگی نظام در برابر استعمارگران تا دست‌یابی به اهداف والای نظام شدند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول