اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه حاجی‌آباد مطرح کرد

امروز جوانان بسیجی خاری شدند بر چشم دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه حاجی‌آباد گفت: امروز ما شاهد جوانان بسیجی هستیم که با حضور خود در حلقه‌های صالحین و تیم‌های ورزشی خاری شدند بر چشم دشمنان نظام اسلامی ایران.

امروز جوانان بسیجی خاری شدند بر چشم دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، فرمانده ناحیه سپاه این شهرستان امروز در آیین آغاز به کار جشنواره مذکور، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری حوزه شهری امام رضا (ع) در قالب حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج، با شرکت 12 تیم فوتسال مسابقات ورزشی در راستای تقویت روحیه پهلوانی در بین بسیجیان صورت می‌پذیرد .

اباذر سالاری با بیان اینکه باید اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل امروز انتقال داده شود افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این راستا می‌تواند جوانان را با آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب بیشتر آشنا کرده و آنان را موظف بر حفظ و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده کند.

محمد مکی‌آبادی معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، افزود: اگر امروز ما می‌توانیم تیم‌های ورزشی و حلقه‌های صالحین داشته باشیم به برکت خون شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر در آن زمان جوانان ما پرچم بر دست گرفتند و با رژیم پهلوی جنگیدند امروز ما شاهد این عزیزان بسیجی هستیم که با حضور خود در حلقه‌های صالحین و تیم‌های ورزشی خاری شدند بر چشم دشمنان نظام اسلامی ایران، امروز دشمن در نظر دارد تا با اهداف پلیدخود نسل امروز را از مسیر اصلی انقلاب دور سازد.

این مسئول تأکید کرد: راه‌اندازی جنگ نرم، تهدید و تحریم از دسیسه‌های دشمنان محسوب می‌شود لذا باید آگاهی جوانان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان بالا ببریم.

مکی‌آبادی با بیان اینکه اگر امروز کشور توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کند افزود: این توسعه و پیشرفت مرهون خون هزاران شهیدی است که با نثار جان خود ریشه‌های این انقلاب را آبیاری کردند.

مکی‌آبادی گفت: دشمنان از اینکه ایران به پیشرفت و توسعه برسد در هراس  هستند لذا با سنگ‌اندازی‌های گوناگون می‌خواهند مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند.

وی ادامه داد: اما ملت ایران هرگز دست از تلاش بر نداشته و با کسب علم و دانش تاکنون توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را در کشور طی کند و خود را به مرحله‌ای از رشد برساند که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند و حرف اول را در جهان بزند.

در افتتاحیه این جشنواره تیم‌های پایگاه شهید صدوقی و پایگاه شهید دستغیب به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید دستغیب با نتیجه  چهار بر سه به برتری رسید.

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر که در قالب حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج، با حضور معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) و مسئول حوزه نمایندگی، فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد در سالن تربیت بدنی حاجی‌آباد برگزار شد، با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام/88002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول