اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی تیپ عاصف:

جهش علمی جوانان ایران از آثار و برکات حرکت انقلابی مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی تیپ عاصف گفت: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و خود‌شناسی و بصیرت افزایی را در مردم ایجاد کرد و موجب جهش ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه علمی شد.

جهش علمی جوانان ایران از آثار و برکات حرکت انقلابی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد سهرابی در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان سیریک اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و تداوم و اقتدار روز افزون آن به حضور مردم در صحنه‌های مختلف و شرکت در راهپیمایی‌های مختلف به ویژه 22 بهمن گره خورده است.

وی افزود: اگر رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه در سال 1357 نبود حادثه ای همانند حادثه سال 42 رخ می‌داد اما مردم ایران با یاری خداوند و هدایت امام خمینی(ره) به صحنه آمدند و حادثه بی بدیل پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

این مسئول با بیان اینکه  یکی دیگر از آثار 22 بهمن ریشه‌کنی استبداد داخلی و به زیر کشیدن کاخ نشینانی بود که مردم را دچار فقر فرهنگی و اسیر سلطه بیگانگان ساخته بودند، افزود: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و خود‌شناسی و بصیرت افزایی را در مردم ایجاد کرد و موجب جهش ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه علمی شد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای تمام جنبش‌های آزادی خواه در سراسر دنیا و به ویژه بیداری اسلامی در منطقه مطرح است و از همین رو دشمنان نظام انقلاب اسلامی و جهان اسلام  همه توان خود را برای جدایی مردم از نظام با ترفندهای گوناگون به ویژه عدم همراهی و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن به کار گرفته تا حضور مردم را در یوم الله 22 بهمن کمرنگ جلوه دهند.

مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شهرستان سیریک با حضور گسترده مسئولان، مردم، فرهنگیان ، دانش آموزان، اصناف و بازاریان و صیادان از میدان ناخدا تا مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در بندر کوهستک مرکز بخش بمانی نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی بزرگ و کوچک زن و مرد با پوشش‌های مختلف محلی و بلوچی از بخشداری تا اسکله بندر کوهستک برگزار شد.

انتهای پیام/88004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول