اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی تاکید کرد

تجهیز جوانان به سلاح علم و تقوا در برابر هجمه فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی گفت: برای مقاومت در برابر هجمه فرهنگی باید جوانان را به سلاح علم و تقوا مجهز کنیم.

تجهیز جوانان به سلاح علم و تقوا در برابر هجمه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میر سیاوش اسبقی صبح امروز در یک دوره شش ساعته جنگ نرم ویژه کارکنان دولت برگزار شد، اظهار داشت: با تجهیز خود به سلاح علم و تقوا می‌توانیم توطئه دشمن را شناسایی و در راستای خنثی‌سازی آن‌ها گام برداریم.

وی با تاکید بر آگاه‌سازی مردم در برابر توطئه دشمنان، تصریح کرد: توطئه دشمنان را باید شناسایی و در راستای خنثی‌سازی آن‌ها اقدام کنیم.

اسبقی با اشاره به ابعاد جنگ نرم، افزود: امروزه دشمن در بعدهای مختلف از طریق جنگ نرم وارد شده است و باید مردم به ویژه جوانان در برابر این نوع جنگ هوشیار باشند.

وی با تاکید بر توجه خانواده‌ها نسبت به جنگ نرم که برای جوانان ترسیم شده است، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را در برابر این نوع جنگ واکسینه کنند.

اسبقی با اشاره به جنگ روانی دشمن، خاطر نشان کرد: عملیات روانی در حوزه جنگ نرم توسط استکبار در سال‌های اخیر شدت بیشتری به خود گرفته است و لازم است تا تمام مردم ایران اسلامی در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند.

معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خوی گفت: امروزه باید بیش‌تر از گذشته جوانان را نسبت به هجمه فرهنگی دشمن آشنا کنیم.

اسبقی با بیان اینکه دشمنان تلاش برای رخنه در ذهن جوانان دارند، اظهار داشت:دشمنان در تلاش برای تسخیر قلب و ذهن جوانان ایرانی هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و لازم است تا در این زمینه جوانان را آگاه کنیم.

وی اعلام کرد: آگاه‌سازی جوانان یکی از راه‌های مؤثر مقاومت در برابر این هجمه است که باید از سطح مدارس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول