اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شاهین بندر عامری مطرح کرد

خیز جوانان بی ادعای بندر عامری برای صعود به لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: بازیکنان بومی و بدون ادعای امید شاهین بندر عامری برای صعود به لیگ برتر امیدهای کشور هم قسم شدند و با غیرت مثال‌زدنی آماده رسیدن به قله‌های افتخار هستند.

خیز جوانان بی ادعای بندر عامری برای صعود به لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن غریبی ظهر امروز در نشستی خبری در آستانه رقابت‌های مقدماتی صعود به لیگ برتر که قرار است از 23 بهمن ماه در بوشهر برگزار شود اظهار داشت: با تلاش، وحدت و همدلی بازیکنان و کادر فنی موفق شدیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کنیم و در آستانه رسیدن به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور قرار داریم.

وی افزود: حضور شاهین بندر عامری در لیگ برتر نشاط اجتماعی در استان بوشهر ایجاد خواهد کرد که امیدوارم این امر محقق شود.

سرپرست شاهین بندر عامری در خصوص موافقت فدراسیون فوتبال با میزبانی مرحله دوم مسابقات در استان بوشهر گفت: تراکتورسازی تبریز از طریق نمایندگان خود برای گرفتن میزبانی مرحله دوم مسابقات تلاش‌های زیادی کردند، اما با پیگیری‌های مصرانه میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال و سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، مهندس مجید حسینی کنگانی مدیرعامل اسبق شاهین و مرتضی کشاورز قائم مقام باشگاه شاهین بندر عامری همه چیز دست در دست هم داد تا فدراسیون فوتبال با میزبانی بوشهر موافقت کند.

وی ادامه داد: آنچه که مورد نظر فدراسیون برای میزبانی بوده نمرات قابل قبولی بوده که ناظران داوری به تماشاگران شاهین در پنج دیدار خانگی داده بودند.

سرپرست شاهین بندر عامری اظهار داشت: در مرحله دوم مسابقات نیز با همت بلند کادر فنی و بازیکنان بومی نشان خواهیم داد که استان بوشهر دارای چه استعدادها و قابلیت‌هایی است و چه صعود کنیم و چه صعود نکنیم باید آبروداری کنیم.

غریبی همچنین از عدم حمایت و توجه مسئولان استان به مشکلات تیم شاهین گفت: وقتی می‌خواهد در استان حرکتی عظیمی صورت گیرد قاعدتاً باید تمامی مسئولان بسیج شوند، اما متأسفانه مسئولان استان ما را تنها گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: اگر نمی‌توانند حمایت مالی کنند، لااقل با حضور در کنار تیم شاهین قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی باشند.

سرپرست شاهین بندر عامری گفت: نشستی با فرماندار تنگستان و امام جمعه دلوار پیرامون مشکلات این تیم برگزار شد و وعده‌هایی دادند که هیچ یک از آن وعده‌ها هنوز عملی نشده است.

تلنگر بازیکنان بومی به مسئولان در صورت صعود شاهین بندر عامری به لیگ برتر

سرمربی شاهین بندر عامری نیز در این نشست گفت: خوشحالم که موفق شده‌ایم با مجموعه‌ای از بازیکنان بومی و در سخت‌ترین گروه به مرحله دوم مسابقات راه یابیم.

محمود آرامش ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم این خوان آخر را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم و به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کنیم تا پاسخ حمایت‌های هواداران پرشور شاهین را بدهیم.

وی در ارتباط با میزان آمادگی بازیکنان گفت: با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم بازیکنان به مرز آمادگی رسیده‌اند و همه چیز برای حضور مقتدرانه شاهین در مرحله دوم مسابقات آماده است.

آرامش با انتقاد از عدم حمایت مسئولان استان از این تیم گفت: ما راه نزدیکتری نسبت به ایرانجوان برای رسیدن به لیگ برتر داریم برای همین انتظار داریم در سایه حمایت همه جانبه مسئولان تنها نماینده استان در لیگ دسته اول امید کشور، لیگ برتری شود.

وی تأکید کرد: قطعاً با صعود شاهین بندر عامری به لیگ برتر، مسئولان استان تلنگری خواهند خورد؛ چرا که باید به بازیکنان بومی و مدیرت جوان اعتماد و اعتقاد پیدا کنند.

شاهین بندر عامری از روز 23 بهمن ماه در بوشهر برای صعود به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با تیم‌های صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس قائمشهر رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول