اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

حضور عظیم جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از حضور گسترده جامعه ورزش این استان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن خبر داد و گفت: مردم پاسخ تحریم‌های بیگانگان را با حضور پرشور در راهپیمایی می‌دهند.

حضور عظیم جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان‌بینی با اشاره به اهمیت حضور پرشکوه در مراسم گرامیداشت جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران وظیفه هر ایرانی است و در راهپیمایی روز یکشنبه 22 بهمن ماه که تجلی‌گاه حضور پرشور مردم در صحنه است، جامعه ورزش استان قم در کنار سایر مردم انقلابی و شهیدپرور قم در صحنه خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه مردم در کنار یکدیگر در این راهپیمایی گفت: این ایام باید برای همیشه تاریخ زنده نگه داشته و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود تا حلاوت پیروزی بر طاغوت همواره در یاد مردم به صورت زنده تداعی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: به همین منظور روسا، نایب ‌رئیسان و مسئولان بخش‌ها و کمیته‌های مختلف هیئت‌های ورزشی در کنار ورزشکاران در صفوفی به هم فشرده در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: محل تجمع مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مسئولان هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف رأس ساعت 9 صبح روز یکشنبه بیست ‌و دوم بهمن ماه در مقابل سالن شهید حیدریان خواهد بود.

جهان‌بینی ابراز داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی استان قم، حضور جامعه ورزش در این راهپیمایی با لباس‌های متحدالشکل خواهد بود تا جلوه و شکوه حضور جامعه ورزش در این راهپیمایی نمایان شود و نشان دهیم که همواره در کنار سایر اقشار انقلابی جامعه در صحنه هستیم.

وی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دهه فجر،‌ یادآور شد: در کمیته ورزش ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌ها را به شکلی تنظیم کردیم که شاهد حضور پررنگ جوانان در مراسم و برنامه‌های دهه فجر برای آشنایی بیشتر با انقلاب و امام (ره) باشیم.

انتهای پیام/2258/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول