اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 235

احمدیان: انقلاب اسلامی تفکر جوانان و مردم ایران را تغییر داد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی تفکر جوانان و مردم ایران تغییر و نشان داد که حکومت اسلامی می‌تواند همه نیازهای جامعه را برطرف کند.

احمدیان: انقلاب اسلامی تفکر جوانان و مردم ایران را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان عصر امروز در گردهمایی بصیرتی بسیج طلاب و روحانیان شاهرود که در این حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: ما در سی و چهارمین طلوع بهار آزادی قرار داریم و خدا را شاکریم که در این برهه به دنیا آمدیم.

وی افزود: روایتی است که می‌فرماید خدا رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمده و به کجا می‌رود؛ ما باید به باطن کار توجه بیشتر کنیم.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: انسان‏سازی، تهذیب و تربیت دینی از کارهای بزرگ انقلاب بوده و رهبری و اعتقادات، مردم، بلوغ دینی و فکری کارگشای این انقلاب است.

احمدیان گفت: شما در سنی هستید که باید بیشتر مطالعه کنید؛ این انقلاب طی چند روز به وقوع نپیوسته است، بلکه یک طرح چندین ساله و از عقبه محکم تفکر اسلام و شیعه بهره‌مند است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی بحران‌های متعددی را پشت سر گذاشته است و امروز دوباره دشمن فشار آورده و آخرین تیرش که جنگ اقتصادی و تحریم است را دنبال می‌کند.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود تاکید کرد: ما برای خنثی‌سازی این ترفند طرح و برنامه داریم و به استعانت از خداوند سبحان و اطاعت از امام خامنه‌ای با اقتصاد مقاومتی از این جنگ نیز عبور خواهیم کرد.

احمدیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی تفکر جوانان و مردم را تغییر داد، امام خمینی(ره) جوانان و مردم ما را عزیز کرد و برخی‌‌ها به مقام شهادت رسیدند.

وی افزود: دهه فجر برای ما آزادی سیاسی و آزادی معنوی آورد؛ دهه فجر معنی و مفهوم و تایید محتوا برای نهادینه کردن ارزش‌ها کرد و شما اگر به کشورهای اطراف نگاه و مطالعه کنید؛ واقعاً قدردان جمهوری اسلامی می‏شوید.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود بیان داشت: فقط معاندان، حسودان، سلطنت‌طلبان، منافقان، مفسدان و اشرار مقابل نور خدایی و ماحصل تلاش امام و شهدا برای استقرار جمهوری اسلامی به دشمنی می‌پردازند.

احمدیان اظهار داشت: جمهوری اسلامی مستقل، عزیز و قوی است؛ جمهوری اسلامی آرزوی همه اوصیا، ابرار و علما و شهداست.

رئیس انجمن راویان جهاد و حماسه شهرستان شاهرود تاکید کرد: دهه فجر یادآور تلاش‌ها، زحمت‌ها، زجرها و شکنجه‌هاست که با کار جدی و پیگیر روحانیت همراه با امام(ره) و شهدای سرافراز برپا شد.

احمدیان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شما دلسوزان و مروجان اسلام ناب بصیرت است و ما باید روز به روز بر بصیرت خود بیفزاییم تا در ادامه مسیر راه و حرکت صحیح، منطقی و به موقع عمل کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول