اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده بیداری ملت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن نشانگر این موضوع است که ملت ایران اسلامی در مقابل توطئه‌ها هوشیار هستند.

راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده بیداری ملت است

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن جشن بزرگ انقلاب 22 بهمن ماه را تبریک گفت و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه با اقتدار و شوری مضاعف شرکت می‌کنند به طوری که با این حضور سر تا پا اشتیاق خود به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این نکته را گوشزد می‌کنند در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌انگیزها هوشیار بوده و در هیچ شرایطی تحت ‌تاثیر تبلیغات منفی و مخرب مغرضان قرار نمی‌گیرند.

وی راهپیمایی میلیونی 22 بهمن‌ ماه را نشان‌دهنده بلوغ فکری و رشد سیاسی هموطنان دانست و افزود: رسانه‌های مغرض بیگانه و عوامل سرکرده آن برای فریب دادن ملت ایران همواره تلاش می‌کنند و در این راستا مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و موفقیت‌های به دست آمده را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند ولی ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند بر این قبیل ترفندهای دشمن واقف هستند و از پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مأیوس نمی‌شوند.

این نماینده مجلس خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را میراث‌داران اصلی انقلاب دانست و این ایام را به آنها تبریک گفت و خاطر نشان کرد: شهداء و ایثارگران در جامعه ما از شأن و منزلت بالایی برخوردار هستند زیرا برای به پیروزی رسیدن انقلاب فداکاری کرده و از جان خود گذشته‌اند.

بیگی انقلاب ایران را دارای ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: انقلابی که در کشور ما به برکت حضور عالم روحانی و ملت مؤمن رخ داد فقط از جنبه سیاسی برخوردار نبود بلکه در حوزه فرهنگ نیز گفتمان‌های جدیدی مطرح کرده و در بسیاری از زمینه‌ها نیز کشورمان به خودکفایی و استقلال رسید.

وی بر لزوم توجه به انتظارات و نیازهای مردم تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه افتخارات نظام اسلامی بیشتر شود باید همت کرده و برنامه‌های جدیدی که در امور عمرانی، صنعتی، فرهنگی و ... آغاز کرده‌ایم با یاری ملت به سرانجام برسانیم و به این ترتیب خشنودی رهبر انقلاب و دانشمندان شهید همچنین یأس دشمن را فراهم آوریم.

انتهای پیام/61002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول