اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 25 طرح در دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به طرح‏های بهره‏برداری شده در دهه مبارک فجر گفت: 25 طرح در دهه مبارک فجر به بهره‏برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 25 طرح در دهه مبارک فجر

سید‏ احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی در شهرستان زنجان در دهه مبارک فجر به صورت حضوری و غیرحضوری به بهره‏برداری رسیده است.

وی به بهره‏برداری از پروژه آبیاری تحت فشار اشاره کرد و افزود: بهره‏برداری از پروژه‏های آبیاری تحت فشار بهره‏وری تولید محصولات کشاورزی در شهرستان زنجان را افزایش می‏دهد.

*مقام اول شهرستان زنجان در تولید پیاز در استان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان به مقام اول شهرستان زنجان در تولید پیاز در استان اشاره کرد و یادآور شد: بیشترین تولید محصول پیاز در استان در شهرستان زنجان تولید می‏شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان زنجان در تولید محصولات کشاورزی در سطح استان و کشور مناسب است، یادآور شد: وضعیت شهرستان زنجان در شاخص‏های کمی و کیفی مطلوب است.

* افزایش شاخص در بخش دامداری با بهره‏برداری از پروژه‏ها

موسوی از بهره‏برداری پروژه گاو‏های شیر‏ده در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: بهره‏برداری از پروژه‏های گاو شیرده در شهرستان زنجان برای افزایش شاخص در بخش دامداری بسیار موثر است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان وضعیت بخش دامداری شهرستان زنجان را در استان مناسب عنوان کرد و افزود: تلاش می‏شود وضعیت فعلی در این بخش بهبود یابد.

وی افزایش آبیاری تحت فشار در مزارع شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش شاخص آبیاری تحت فشار در شهرستان زنجان از برنامه‏های مهم در شهرستان زنجان است.

* تولید توت‏فرنگی و صیفی‌جات در واحد‏های گلخانه‏ای شهرستان زنجان

موسوی با اشاره به تولید توت‏فرنگی در واحد گلخانه‏ای والارود، خاطرنشان کرد: تولید توت‏فرنگی و صیفی‌جات در واحد‏های گلخانه‏ای شهرستان زنجان به شکل مناسبی گسترش یافته است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان به لوله‏گذاری طرح‏های کشاورزی در شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: لوله‏گذاری برای انتقال آب طرح‏های کشاورزی در شهرستان زنجان صورت می‏گیرد.

* لوله‏گذاری طرح‏های کشاورزی در شهرستان

وی با بیان اینکه در بخش لوله‏گذاری طرح‏های کشاورزی در شهرستان اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در دهه مبارک فجر نیز چند پروژه در شهرستان زنجان به بهره‏برداری رسیده است.

موسوی با تاکید بر توسعه در همه بخش‏های کشاورزی در شهرستان زنجان، اظهار داشت: تلاش می‏شود همه شاخص‏ها در آینده ارتقای مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول