اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

دهه فجر فرصتی برای تبیین انتظارات مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای تبیین انتظارات مردم است که باید در کنار اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب به این موضوع هم پرداخته شود.

دهه فجر فرصتی برای تبیین انتظارات مردم است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در ایام الله فجر قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هیچ یک از زمینه‌ها قابل شمارش نیست و در همه ابعاد اعم از علمی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و .. کشورمان رشد یافته و بین سایر ملل جهان سرآمد شده است.

وی با بیان اینکه همت بلند ملتمان در جهان زبانزد عام و خاص شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه برخورداری از نعمت ولایت فقیه و به پشتوانه ملت بزرگ بسیاری از قله‌های رفیع افتخار را فتح کرده است به طوری که وضعیت کشورمان با قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و همه سیاستمداران و تحلیلگران باانصاف بر این مطلب صحه می‌گذارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید قضاوت صحیح و عادلانه از شرایط کشورمان ارائه دهیم، افزود: در بسیاری از شاخص‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی رخ داده است که به راحتی نمی‌توان از آنها چشم پوشید نمونه بارز آن دست‌یابی به فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای، صنعت هوا فضا، بیوتکنولوژی و ... است.

قهرمانی با بیان اینکه پرداختن بیش از حد به موفقیت‌ها نباید موجب غفلت از کمبودها شود، افزود: ملت ایران و سران نظام انتظارات متقابلی از یکدیگر دارند که در صورت تحقق یافتن آنها ایران اسلامی بیشتر از گذشته در مسیر شکوفایی و بالندگی قرار می‌گیرد.

وی مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان را پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و افزود: فضاسازی اطراف رودخانه زرینه‌رود، اصلاح بافت شهری و رفع معضل ترافیک، تکمیل پروژه راه‌سازی میاندوآب ‌ـ میانه، اتمام پروژه پتروشیمی و ... مهم‌ترین دغدغه مردم است که باید مسئولان بیشتر این امور را در کانون توجه قرار دهند.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول