اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 133

توکلی: اجرای 65 برنامه فرهنگی در نور همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای 65 برنامه فرهنگی، تربیتی و ورزشی همراه با پیش برنامه در دهه فجر خبر داد.

توکلی: اجرای 65 برنامه فرهنگی در نور همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، فرمانده سپاه ناحیه نور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اولویت‌های مأموریت سپاه به‌ویژه مقابله با تهدیدات نرم از راه فرهنگی از اجرای 65 برنامه فرهنگی، تربیتی و ورزشی همراه با پیش برنامه با مشارکت رده‌های تابعه این ناحیه در دهه فجر خبر داد.

ناصر توکلی ادامه داد: با تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در ناحیه، ستادهای فرعی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها نیز فعال و کمیته‌های مختلف برای برنامه‌ریزی شکل گرفت که نتیجه آن بیش از 65 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی بود.

وی فعال شدن گروه‌های وبلاگ‌نویس، تشکیل اتاق فکر، صدور احکام مسئولیت، دیدار اعضای ستاد با ائمه جمعه نور و چمستان و برگزاری محافل انس با قرآن را از پیش برنامه‌های این ستاد اعلام کرد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای 34 ساله از دیگر پیش‌برنامه‌ها بود.

توکلی برگزاری مسابقات ورزشی، گلباران تمثال امام، همایش‌های پیاده‌روی، برگزاری ادعیه‌های کمیل و ندبه و زیارت عاشورا، برگزاری مسابقه تیراندازی، برگزاری نشست نمادین حلقه‌های صالحین با نام میقات صالحین در مصلا‌های جمعه، هم‌اندیشی جوان و جامعه، نشست بصیرتی منتظران موعود را از برنامه‌های اجرایی دهه فجر ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نور از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه در دهه فجر را شب شعر و خاطره‌گویی، اجرای نمایش خیابانی، گفتمان سیاسی با موضوع زنان، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی، همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی، مقاله‌نویسی با موضوع شناخت نقش زنان در عرصه اقتصاد مقاومتی، محافل فرهنگی، سیاسی، بصیرتی و نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع انقلاب اسلامی و همایش بزرگ گردان عاشورا عنوان کرد.

وی همچنین دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازهای جمعه، برگزاری کارگاه عفاف و حجاب، ویزیت رایگان، ارسال پیامک و انجام تبلیغات در راهپیمایی، حضور سراسر شور و شعور در راهپیمایی 22 بهمن و ... را نیز از دیگر برنامه‌های سپاه و رده‌های تابعه در ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول