اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 271

دهه فجر یادآور رشادت‌‌ها در راستای احیای ارزش‌های دین اسلام است

خبرگزاری فارس: دفتر امام جمعه خیرآباد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌هایی است که در راستای احیای ارزش‌های دین مبین اسلام صورت گرفت.

دهه فجر یادآور رشادت‌‌ها در راستای احیای ارزش‌های دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دفتر امام جمعه خیرآباد به‌مناسبت 22 بهمن‌ماه با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: ایام‌ الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردان و زنانی است که برای برپایی حکومت اسلامی و احیای ارزش‌های دین مبین اسلام در جامعه، همه هستی خویش را نثار کردند.

در این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قطعاً حاصل هوشیاری مردم ولایت‌مدار و جوانانی است که با حمایت از ولایت در راه پیروزی اسلام رنج‌های زیادی را متحمل شدند و جانفشانی‌ها کردند.

دفتر امام جمعه خیرآباد عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در حالی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که بسیاری از ملت‌های مسلمان خاورمیانه که زیر سلطه استکبار جهانی قرار داشتند، به پا خاسته و با الگوپذیری از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خواستار حکومتی مستقل و بدون دخالت بیگانگان هستند.

همچنین در این بیانیه تأکید شد: امروز لازم است مردم انقلابی منطقه با حضور هشیارانه در صحنه، دست‌های پنهان استعمار و غرب را در تصمیمات کشورهای اسلامی قطع و آنها را بیش از پیش در عرصه جهانی رسوا کنند.

در این بیانیه آمده است: ملت سرافراز ایران نیز همواره شکرگزار نعمت بی‌بدیل نظام اسلامی بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ولایتمداری، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را اثبات کرده و نشان داده‌اند که در دفاع از ارزش‌ها تا پایان جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد.

دفتر امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: اکنون شاهد هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال، در پرتو عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و راهبری و درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت، عدالت و تحقق آرمان‌های الهی در حرکت است.

دفتر امام جمعه خیرآباد تصریح کرد: آنچه امروز از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است؛ وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات آینده ریاست جمهوری، هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن،‌ بصیرت‌افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام، تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی است که همه ما باید سعی کنیم نسبت به این مسائل اهتمام داشته باشیم.

همچنین در این بیانیه آمده است: مجموعه دفتر امام جمعه خیرآباد شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را برای خود افتخار و وظیفه‌ای مهم می‌داند و از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین دعوت می‌کند تا به الطاف الهی مفتخر و با حضور پر شور در راهپیمایی دشمن شکن، با هم و در کنار هم مسیر انقلاب اسلامی را به سمت آرمان‌های اصیل آن طی کنیم.

در پایان این بیانیه تأکید شده است که امید است هرچه زودتر پرچم عدل و دادی که در این نظام مقدس برافراشته شده را به دست صاحب اصلی آن برسانیم و توفیق در رکاب بودن حضرت صاحب الامر مهدی (عج) پیدا کنیم.

انتهای‌ پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول