اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر برگزار شد

گرامیداشت دهه فجر در دانشکده علوم پزشکی قزوین

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر مراسمی با عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشکده علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

گرامیداشت دهه فجر در دانشکده علوم پزشکی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این همایش که در آمفی‌تئاتر شهید بابایی علوم پزشکی قزوین برگزار شد بابایی مدیریت خدمات تأمین اجتماعی، زینالو ریاست دانشگاه علوم پزشکی، کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسن (ع) و حجت ‌الاسلام رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌ الامر (عج) استان حضور داشتند.

مدیر خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با سادگی و تذهیب نفس بالایی که داشتند همواره یکی از بهترین الگوهای جوانان محسوب می‌شوند زیرا ایشان رهبری شایسته بودند که فقط خدا را در کارهایشان مورد نظر قرار می‌دادند.

محمدصادق بابایی با بیان اینکه ما باید به عنوان وارثان انقلاب، ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم عنوان کرد: ما در راه انقلاب و پس از آن مردان بزرگی همچون شهید بابایی و رجایی را به انقلاب هدیه کرده‌ایم که عمل این افراد به نوعی برای ما توانسته است درس‌های بزرگی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این شهدا به نوعی ادامه‌ دهنده راه امام خمینی (ره) بودند عنوان کرد: همه این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها به نوعی برای نسل جوان و پویای این مرز و بوم می‌تواند تاثیرگذار باشد و آنان را برای ساختن جامعه‌ای آرمانی مهیا سازد.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با قلبی راسخ و مطمئن اراده‌هایی آهنین را به مردم کشورمان هدیه کرد که آنان توانستند با توکل به خداوند متعال نظام 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کنند.

علی‌اکبر زینالو عنوان کرد: بدون شک مردم کشور ما نمی‌توانند به کشورهای استکبار و استعمارگر رو بگردانند و به همین دلیل است که آنان دست از دشمنی‌های خصمانه خود نمی‌کشند و البته مردم همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی ایران هم لحظه‌ای عقب نخواهد نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه مقام معظم رهبری تا به امروز حفظ ارزش‌ها و پیشرفت روز افزون ملت ایران را در تمامی عرصه‌ها با حکمت حکیمانه خود خواسته و آن را بنا نهاده است، افزود: بدون شک خواسته مقام معظم رهبری صدور منطقی ایمان به دیگر کشورهای جهان، صدور تولیدات و در عین حال آماده ‌سازی برای ساختن یک کشور ابرقدرت اسلامی در دنیا است که البته این امر با توجه به داشتن جوانان برومند ایرانی امکان‌پذیر است.

وی عنوان کرد: بدون شک نظام انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به نوعی برگرفته از قیام تاریخی سید و سالار شهیدان در عاشورا است و به طور حتم این انقلاب به ظهور حضرت مهدی (عج) وصل است.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول