اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 300 برنامه فرهنگی و دینی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 300 برنامه فرهنگی و دینی طی ایام دهه فجر در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 300 برنامه فرهنگی و دینی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف اماملو پیش‌ازظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی افراد تاثیرگذار فرهنگی و دینی استان زنجان که با عنوان نسل سوم انقلاب اسلامی و افق‌های پیش‌ رو برگزار شده است، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز با بهره‌گیری از شبکه عظیم تبلیغی که شامل افراد تاثیرگذار فرهنگی و دینی، هیئت‌های مذهبی و جامعه قرآنی، مداحان، معلمان پژوهشی، روحانیون و سایر اقشار می‌شود، توانسته حضور قدرتمندی در نقاط مختلف استان داشته باشد و به رسالت تبلیغی خود جامه عمل بپوشاند.

اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی در زنجان

وی با بیان اینکه امروز دشمن درصدد است تا باورهای مردم را تضعیف کند، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی از جمله طرح طوبی، بصیرت و حضور موفق در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و سایر کانون‌های فرهنگی و دینی به بسیاری از اهداف خود رسیده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این اداره کل در اجرای برنامه‌های فرهنگی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان پوشش اقشار مردم و به ویژه جوانان در برنامه‌های مختلف است.

ارتقای فرهنگ دینی مردم از اهداف است

وی یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان امسال با اجرای سیاست‌های 10گانه خود تلاش می‌کند تا فرهنگ دینی مردم را ارتقا دهد.

اماملو در ادامه از برگزاری گفتمان‌های دینی و انتشار نشریات مختلف در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد و گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مساجد، دانشگاه‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی، تولید نرم‌افزارهای مختلف، چاپ کتب دینی و حمایت از پایان‌نامه‌های دینی و اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از جمله برنامه‌های این اداره کل در طول سال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول