اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان انجام شد

برگزاری جشن دهه فجر در روستاهای جم

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ دهه فجر با حضور مردم و مسئولان در روستاهای شهرستان جم برگزار شد.

برگزاری جشن دهه فجر در روستاهای جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شامگاه شنبه جشن بزرگ دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسئولان در روستای تنگمان و جمال‌آباد به همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار شد.

مسئول طرح صالحین حوزه مقاومت امام حسین(ع) در این آیین اظهار داشت: آمریکا برای تضعیف نظام اسلامی اقدامات متعددی انجام داده و از شیوه‌های مختلف استفاده کرده و البته با تمام ترفندهایی که داشت باز نتوانست به نتیجه‌ای برسد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی‌نیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز آمریکا شکست خورده و می‌خواهد از این ننگی که در آن غرق شده، بیرون بیاید و دست مذاکره به سمت ایران دراز کرده است، گفت: ما امروزه باید در عمل کردن به فرمایشات رهبری ثابت قدم و استوار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با تمام ترفندهایی که داشت مثل بحران اقتصادی، از تمام رسانه‌ها استفاده کرد و تمام افکار و نوک پیکان خود را به سمت جوانان ایران گرفت تا بتواند از این روش ایران را به سمت خود بکشد اما نتوانست و به نتیجه‌ای نرسید.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان ایران در همه زمینه‌ها شکست خوردند، چراکه سلاح ایران، امام (ره)و سلاح امام(ره)، ایمان بود، یادآور شد: هر کس که به خدا توکل کند، قطعاً پیروز خواهد شد و به همین دلیل باید به سخنان مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم، چون تکیه‌گاه اصلی ما رهبری است.

وی در پایان بیان داشت: برگزاری اینگونه جشن‌ها و مراسمات اهمیت بسیار زیادی دارد و دشمنان از حضور مردم در جشن‌های انقلاب ناراحت و مأیوس می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول