اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران برای رسیدن به سعادت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دهه فجر و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن یادآور رشادت‌ها و عظمت ملت ایران برای دستیابی به سعادت و پیشرفت است.

دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران برای رسیدن به سعادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین کاشانی‌پور دقایقی پیش با حضور در جمع راهپیمایان این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم برای به دست آوردن این انقلاب هزینه‌های بسیار زیادی متحمل شدند لذا دسایس شوم دشمنان هیچ تأثیری در مسیر انقلاب نخواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز حضور مردم در نظام اسلامی حرف اول را می‌زند، چراکه هر کجا مردم در صحنه حضور داشته باشند ما شاهد خلق حماسه‌هایی بزرگ و خاطره‌انگیز خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه در دهه فجر، انقلاب و رویدادهای آن برای نسل امروز مرور می‌شود افزود: شهدای انقلاب با وجود شکنجه‌های فراوان، پای این انقلاب و دستاوردهای آن ایستادند و هرگز راضی نشدند که خون دیگر شهدا پایمال شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: امروز عظمت انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف برای جهانیان مشخص شده و هیچ قدرتی قادر نیست این عظمت را از بین ببرد.

کاشانی شور افزود: یکی از ماندگارترین و تأثیرگذارترین انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی ایران بود که امروز توانسته به عنوان الگویی بزرگ در جهان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر در جهان شاهد وقوع انقلاب‌هایی هستیم و بیداری اسلامی در جهان رخ داده به واسطه انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دیگر کشورها با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران امروز توانسته‌اند به مقابله با زروگویان کشور خود بپردازند.

*داشتن رهبری مقتدر و ولایتمداری مردم مهم‌ترین تفاوت انقلاب ایران با بیداری اسلامی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تفاوت انقلاب ایران با بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران رهبری مقتدر و آگاه و همچنین مردمی ولایتمدار دارد لذا این خصیصه مهم‌ترین رمز پیروزی‌های مردم ایران در صحنه‌های مختلف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به واسطه سه عنصر، ایمان مردم، رهبری آگاه و ولایتمداری مردم بود که توانست بسیاری از پیچ و خم‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و پیروز باشد.

کاشانی‌پور افزود: کشوری که در قبل از پیروزی انقلاب هیچ چیزی از خود نداشت امروز به واسطه استقلال و آزادی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند موفق شده‌اند پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کرده و به بالاترین مدارج علمی دست پیدا کنیم.

وی گفت: دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای، علوم مختلف در عرصه‌های پزشکی، نظامی و ... دشمنان و جهان را حیرت‌زده کرده است لذا در نطر دارند تا با تحریم و فشار اقتصادی به مردم ما را در رسیدن به اهداف بالا متوقف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: انقلاب ما در جهان بی‌نظیر است و تا نون هیچ انقلابی نتوانسته به پای انقلاب ما برسد.

کاشانی‌پور اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بالاترین الگو را برای جهانیان عرضه کرده است و تمامی پروژه‌های ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی که از سوی دشمنان در جهان کلید خورده است، نگرانی است که از سوی دشمنان ایجاد شده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول