اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-330

شهرزاد: دهه فجر برای ملت ایران همیشه تازگی داشته است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران برای ملت ما چون روزهای اول همیشه پرشور است و دهه فجر نیز همواره تازگی دارد و کهنه نخواهد شد.

شهرزاد: دهه فجر برای ملت ایران همیشه تازگی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، شیما شهرزاد در حاشیه مراسم جشن انقلاب در دامغان بیان داشت: این انقلاب بر اساس آرمان‏های مقدس اسلامی شکل گرفته است و ما می‏توانیم نتیجه این انقلاب را در بیداری اسلامی منطقه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر بیانگر روز 22 بهمن، در تاریخ ملت ایران نقطه عطفی است که در آن مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) تاریخ 2500 ساله ظلم و استبداد را ریشه‏کن کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دهه خجسته فجر، بازتاب اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) و هزاران لاله پرپر شده انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است و نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد به برکت ولایت فقیه و خون شهداست.

شهرزاد گفت: ما بعد از  34 سال شاهد دستاوردهای بزرگ دانشمندان و جوانان این مرز و بوم در هر زمینه‌ای هستیم، دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

وی اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را قیام مردم که برای رضای خدا بود دانست و افزود: این عامل مهمی است که از دید غربی‌ها و سیاستمداران مادی‌گرا، واژه‌ای نامفهوم بود.

این کارشناس مسائل سیاسی، اصلی‌ترین استقلال طلبی و نفی سلطه‌طلبی، توجه به ارزش‌های اخلاقی، احترام به کرامت انسانی، احیای باورهای مذهبی، عدالت اجتماعی، وحدت و عزت امت اسلامی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست.

شهرزاد افزود: امیدوارم همه ما بتوانیم نگهبان این انقلاب و ارزش‌های اسلامی آن باشیم و در راه اعتلای هر چه بیشتر آن گام برداریم. 

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول