اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌‌ها

مسابقات ورزش بانوان کرمان ویژه دهه فجر پایان یافت

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات ورزشی بانوان کارکنان دولت ویژه ایام‌الله دهه فجر در کرمان معرفی شدند.

مسابقات ورزش بانوان کرمان ویژه دهه فجر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان نتایج مسابقات ورزشی بانوان کارکنان دولت ویژه ایام‌الله دهه فجر در سه رشته دارت، طناب‌کشی و آمادگی جسمانی اعلام شد.

در مسابقات دارت مریم نوروزی‌ماهانی از اداره کل زندان‌ها به مقام نخست دست یافت و مهناز میرحسینی و فریده ستوده‌نیا از اداره صنعت، معدن و تجارت به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در مسابقات طناب‌کشی تیم آب و فاضلاب شهری به مقام اول دست یافت و تیم‌های اداره کل زندان‌ها و اداره کل امور مالیاتی به عناوین دوم و سومی دست یافتند.

در مسابقات آمادگی و جسمانی که در شش سطح برگزار شد، ندا گندم‌کار از اداره کل صنعت، معدن و تجارت به عنوان نخست دست یافت در گروه دوم اکرم زارع از بنیاد شهید به مقام قهرمانی دست و حبیبه ناظوری و عظیمه یوسف‌الهی از ناحیه دو آموزش و پرورش و اداره کل زندان‌ها عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در گروه سوم این مسابقات اکرم زنگی‌آبادی از آموزش و پرورش ناحیه یک اول شد، پونه نکویی از راه و شهرسازی دوم و آزاده علیزاده و سمیه رنجبر از صنعت، معدن و تجارت و شرکت سیمان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در گروه چهارم این مسابقات معصومه آذربان از آب و فاضلاب شهری به مقام نخست دست یافت، مریم سیاری و لیدا دامغانی از آب و فاضلاب شهری و راه و شهرسازی نیز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در گروه پنجم نیز فرحناز محسنی از ناحیه دو آموزش و پرورش اول شد، مریم حسن‌زاده و اعظم بهرام‌پور نیز از ادارات صنعت معدن و تجارت و آب و فاضلاب شهری به ترتیب عناوین دوم و سومی را به دست آوردند.

در مسابقات آمادگی جسمانی در گروه ششم، شمسی اسماعیلی از ناحیه دو آموزش و پرورش اول شد و منیِژه جناب‌زاده از علوم‌پزشکی و سیمین شجاعی از آب و فاضلاب شهری به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول