اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان به مناسبت دهه فجر در مسجد سلیمان

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر نظیر صبحگاه مشترک بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا در این شهرستان خبر داد.

برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان به مناسبت دهه فجر در مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی با بیان اینکه برنامه‌های پیش بینی شده امسال متفاوت از سالیان پیش است، اظهار کرد: علاوه بر اجرای برنامه‌هایی از قبیل دیدار با خانواده شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان و غبارروبی گلزار شهدا و برنامه‌های متنوع دیگری نیز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس در محل بیمارستان امام خمینی(ره) صنعت نفت، برگزاری مسابقه آشپزی کارکنان بسیجی، راهپیمایی بانوان بسیجی و برگزاری جنگ شادی در شامگاه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های متنوع این حوزه جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان همچنین با عنوان اینکه بسیجیان این شرکت همواره گوش به فرمان اوامر مقام عظمای ولایت و جان بر کف در راه پاسداشت از آرمان‌های انقلاب بوده و هستند، گفت: در روزهایی که متعلق به شهدای انقلاب اسلامی است کارکنان بسیجی این شرکت ضمن حضور در پایگاه انتقال خون، خون خود را جهت نجات بیماران نیازمند اهدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام با این هدف و پیام صورت می‌گیرد تا جان بر کف بودن و آمادگی کامل بسیجیان برای نثار خونشان در راه آبادانی، عزت و سرافرازی بیش از پیش میهن اسلامی بار دیگر ثابت شود.

امینی در خاتمه از نورافشانی آسمان شهر در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم با برگزاری ایستگاه‌های متعدد صلواتی پخش شربت و شیرینی در سطح شهر توأم خواهد بود.

لازم به ذکر است در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب 9 تن از پرسنل این شرکت به نام‌های رمضان حیدری، حاتم احمدی بلوطکی، سیدعباس بحرینی، عبداله صالحی فرگنی، حسن کریم پور بابری، خداداد حسینی منجزی، جهانگیر دانش، سیدحسین صالحی ریحانی، نوروز علی دری سده به درجه‌ی رفیع شهادت و 54 نفر نیز به درجه جانبازی نایل شدند.

انتهای پیام/ 72001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول