اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن

دهه فجر، تحقق وعده الهی پیروزی ایمان بر کفر بود

خبرگزاری فارس: مدیریت و روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با صدور بیانیه‌ای مبنی بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن، دهه فجر را فصل نوینی از زندگی عزت‌مند برای جامعه بشری و تحقق وعده الهی پیروزی ایمان بر کفر عنوان کرد.

دهه فجر، تحقق وعده الهی پیروزی ایمان بر کفر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مدیریت، روابط عمومی و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ارتباط با راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن و حضور یکپارچه در راهپیمایی این روز بزرگ، بیانیه‌ای صادر کرد که امروز و در جمع مدیران و کارکنان این شرکت قرائت شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مبارزات ملت مؤمن و خداجوی ایران اسلامی با مظاهر ظلم و بیدادگری و حکومت مفسدان و غارتگران، قدمتی به بلندای تاریخ دارد. نگاهی گذرا به این تاریخ سراسر افتخار و کنکاش در یافتن موتور محرکه آن در همه ادوار، بیانگر نقش بی‌بدیل و تعیین کننده ارزش‌های دینی و اعتقادی اسلام و به ویژه روح ظلم‌ستیزی و عدالت‌ جویانه مذهب تشیع است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این بیانیه با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد: بهمن 57 و روز بیست و دوم آن، نقطه اوج مبارزات این ملت عدالت‌خواه و خدا محور بوده و به یقین نقطه عطف ده‌ها و بلکه صدها سال مجاهدت بی‌امان علما و فقهای شیعی و ملت مسلمان و مظلوم ایران است.

موج بیداری ملل مسلمان، آخرین جرثومه‌های فساد و تباهی را به خاک مذلت می‌نشاند

این بیانیه می‌افزاید: طوفانی که با امواج کوبنده و سهمگین ملتی ستمدیده آغاز شده بود، با در هم کوبیدن کاخ پوشالی ستمکاران سرمست از طغیان و بیدادگری به ساحل آرامش رسید و با اهتزاز پرچمی که الله‌اکبر بر آن نقش بسته بود، فصل نوینی از حیات طیبه و زندگی عزت‌مند را برای جامعه بشری به ارمغان آورد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: وجود گوهری ناب از سلاله حضرت رسول‌الله(ص) در راهبری این حرکت توفنده و عظیم و گذر آن از پیچ و خم‌های خطرناک و مملو از دسیسه‌های گوناگون و رساندن این کشتی به سرمنزل مقصود، نشانه‌ای از تحقق وعده الهی پیروزی ایمان بر کفر بود که به ملت بزرگ ایران ارزانی شد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: 22 بهمن 1357 روزی بود که زلزله‌ای بزرگ کاخ‌های ستم را به شدت لرزاند و تزلزل پایه‌های پوشالی آن‌ها را به جهانیان نمایان کرد.

حضور پررنگ و گسترده کارکنان صنعت نفت در راهپیمایی 22 بهمن

22 بهمن 57 سرآغازی نوین و نسخه‌ای بی‌بدیل و شفابخش برای همه عدالت‌خواهان و دردمندان جهان بود و امروز پس از سی و چهار سال از آن حماسه عظیم و جاودان در حافظه تاریخی بشریت، موج بیداری ملل مسلمان جهان، با تأسی از انقلاب شکوهمند ملت بزرگ ایران، می‌رود تا آخرین جرثومه‌های فساد و تباهی و چپاول را در جای جای این کره خاکی به خاک مذلت بنشاند و پرچم توحید و عدالت را در سراسر این جهان پهناور به اهتزاز درآورد.

در انتهای این بیانیه امده است: کارکنان صنعت عظیم نفت که همواره همراه با خیل عظیم و توفنده ملت بزرگ ایران،‌ نقشی عظیم در مبارزات و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته‌اند، امروز نیز با درک شرایط حساس کشور و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان، خود را بیش از هر زمان دیگری مقید به پاسداری از این تحفه بزرگ الهی می‌‌دانند و با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن، بار دیگر میثاق ابدی و ناگسستنی خود را با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت، به منصه ظهور خواهند رساند.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول