اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

دهه فجر یادآور دلاوری‌های مردم در مقابل زر و زور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر یادآور دلاوری‌ها و پایداری مردم ایران در مقابل زر و زور است.

دهه فجر یادآور دلاوری‌های مردم در مقابل زر و زور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان رجبعلی شیخ‌زاده امروز در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان سراوان و در جمع خیل عظیم مردم شیعه و سنی منطقه اظهار داشت: دهه فجر یادآور دلاورمردی‌های ملت ایران است که در مقابل زر و زور و بیگانگان نلرزیدند و شجاعانه در برابر آنها ایستادگی کردند.

وی افزود: یوم‌الله 22 بهمن یادآور پیروزی خون بر شمشیر است روزی که قیام ملت قهرمان ایران با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز روز عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی است. در گذشته، کشور ما در گرو مستشاران و بیگانگان بود و این انقلاب به ما یادآوری می‌کند که چه عزتی به این مردم داده شده است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) تحفه بزرگی به ما هدیه کردند که به برکت آن در استان سیستان و بلوچستان در بسیاری از مقوله‌های زیربنایی، عمرانی، آموزشی، و... گام‌های مهم و بزرگی برداشته شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بحث یارانه‌ها از سوی دولت، یک اقدام مؤثر در زمینه فقرزدایی قشر کم‌ درآمد جامعه است که بسیاری از معیشت‌های خانواده‌ها سر و سامان گرفته است.

شیخ‌زاده تصریح کرد: این پیروزی انقلاب اسلامی مرهون بیداری اسلامی است که با همدلی و همراهی مردم به ثمر نشسته است.

وی به فرموده امام راحل اشاره کرد که فرمودند «رمز پیروزی شما در ایمان و وحدت کلمه می‌باشد» بنابراین می‌طلبد که به آن فرمایشات رهبر بزرگ جامه عمل بپوشانیم تا شاهد سرنگونی اسرائیل و جامعه سرمایه‌داری در جهان باشیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: امروز با حضور شیعه و سنی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان بیشتر نمایان شد و دشمنانی که سعی داشتند تا مردم را از نظام و ولایت‌فقیه جدا کنند امروز ناکام ماندند.

در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز در شهرستان سراوان، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان برگزار که به افراد برتر هدایایی اعطا شد.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه 22 بهمن قرائت شد.

انتهای پیام/75002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول