اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفار گچساران عنوان کرد

بهره‌برداری از 3 پروژه آبفای روستایی گچساران به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران گفت: سه پروژه آبفای روستایی این شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر است.

بهره‌برداری از 3 پروژه آبفای روستایی گچساران به مناسبت دهه فجر

سیادت شیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف داشت که توجه به روستاها و خدمات‌رسانی به روستائیان از جمله این دستاوردها است.

وی با اشاره به لزوم افزایش خدمت‌رسانی به مردم روستاها بیان داشت: اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران به‌ویژه در سال‌های اخیر و در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستا تلاش مضاعف و مطلوبی داشته است.

هزینه چهار میلیارد و 700 میلیون ریالی برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر آبفار گچساران

رئیس آبفار گچساران با اشاره به پروژه‌های افتتاحی این اداره تصریح کرد: به مناسبت سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سه پروژه مهم در روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

شیری ابراز داشت: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها افزون بر چهار میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: افتتاح مخزن 200 مترمکعبی بی‌بی حکیمه اولین پروژه افتتاحی بوده در روستای بی‌بی حکیمه به بهره‌برداری می‌رسد.

شیری با بیان اینکه این پروژه برای استفاده عموم مردم این روستا و زائران حرم بی‌بی حکیمه خاتون(س) است، گفت: برای افتتاح این پروژه افزون بر 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و یک نفر اشتغالزایی دارد.

وی یادآور شد: این مخزن در کنار مخزن 300 مترمکعبی روستای بی‌بی‌ حکیمه، آب شرب این روستا و زائران حرم بی‌بی حکیمه (س) را تأمین می‌کند.

شیری عنوان داشت: محل تأمین اعتبار برای احداث این مخزن از محل اعتبارات استانی بوده که یکی از نیازهای ضروری مردم این منطقه به شمار می‌رفت.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران اجرای شبکه داخلی توزیع آب شهرک مهاجرین دهستان امامزاده جعفر (ع) را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این اداره عنوان کرد.

شیری ابراز داشت: این پروژه با اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون ریال و از محل اعتبارات استانی در سطح این روستا اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه محل تأمین اعتبار این پروژه نیز از محل اعتبارات استانی است، ادامه داد: کمبود فشار آب در شهرک مهاجرین، فرسودگی و قدیمی بودن شبکه انتقال آب و نیز شکستگی قسمت‌های زیادی از خط لوله انتقال آب به این شهرک از مشکلات اصلی این روستا بود.

شیری طول خط انتقال جدید آب به شهرک مهاجرین را افزون بر پنج کیلومتر عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستا در زمینه کمبود آب حل شده است.

وی حفر و تجهیز چاه آهکی روستای آب‌توت انجیر سیاه را از دیگر پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی در دهه فجر عنوان کرد.

شیری بیان داشت: این پروژه، حفر چاه عمیق تا عمق 250 متر آهکی بوده که با اعتبار افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان عملیاتی شده و سبب افزایش رضایتمندی مردم روستاها از مسئولان می‌شود.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول