اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

حکم قتل سلمان رشدی، حکم قرآنی بوده و اجرای آن واجب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: حکم قتل سلمان رشدی، حکم قرآنی بوده و اجرای آن واجب است.

حکم قتل سلمان رشدی، حکم قرآنی بوده و اجرای آن واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم قیدار به سالروز صدور حکم اعدام سلمان رشدی مرتد توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حکم قتل این مرتد فقهی، دینی و سیاسی بوده و از نظر وحی الهی، حکم قتل سلمان رشدی قرآنی بوده و اجرای آن در حال حاضر نیز واجب است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تبیین اهداف آمریکا به طرح مذاکره به ایران اظهار داشت: هدف آمریکا از این طرح، ایجاد اختلاف و تفرقه در ایران است.

امام جمعه قیدار خاطرنشان کرد: هر کس طالب مذاکره است باید صداقت و حسن نیت داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های در پیش گرفته شده توسط آمریکا تصریح کرد: آمریکا آسایش‌آور نیست، بلکه چنگ انداختن برای خوردن، استعمار و استبداد و سلطه‌گری هدف اصلی آمریکا است.

حجت‌الاسلام طهماسبی در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران با حضوری باشکوه در راهپیمایی بار دیگر مقاومت و استقامت مردم، تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در اوج قدرت، پیشرفت و فتح قله‌های بزرگ با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: این پیروزی و موفقیت‌ها با نثار خون شهیدان به دست آمده است، بنابراین وظیفه همگان است که با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن از خون شهدا پاسداری کنند.

امام جمعه قیدار در پایان عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک تکلیف شرعی بوده و مردم باید با حضوری باشکوه جوابی دندان‌شکن به دشمنان دهند.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول