اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان است

خبرگزاری فارس: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و ناامیدی دشمنان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اظهار داشت: حضور سرمایه‌گذاران در خرم‌دره به دلیل نزدیکی این شهرستان به مرکز کشور و مرکز استان برای آنها مفید است.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرم‌دره آماده بوده و بحث گاز و برق نیز در شهرک صنعتی موجود و برای سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری ابراز داشت: آب و هوای این شهرستان مهمترین بحث در تقویت گردشگری استان است‌.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر سه سد در سه ضلع خرم‌دره شامل سد کینه‌ورس، سد شویر و سد خلیفه‌لو می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.

نوری‌پور با اشاره به راه‌اندازی باشگاه ورزش‌های هوایی در خرم‌دره تصریح کرد: باشگاه ورزش‌های هوایی خرم‌دره یکی از پروژه‌های مهم جذب گردشگر محسوب می‌شود که برای نخستین بار در استان زنجان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره در بخش کشاورزی قطب تولید مواد غذایی استان است، گفت: این شهرستان در بسیاری از تولیدها در رتبه نخست استان و یا در برخی محصولات رتبه دوم را داراست.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به تلاش مسئولان برای رفع مشکل بیکاری اشاره و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با حضور سرمایه‌گذاران در منطقه و استقرار واحدهای تولیدی گامی در زمینه رفع مشکل بیکاری جوانان برداریم.

نوری‌پور افزود: در سایه همین فعالیت‌ها ما در سال گذشته بیش از تعهد خود و به میزان 140 درصد شاهد تحقق ایجاد اشتغال در شهرستان بودیم.

وی به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و گفت: باید نسبت به خرید کالاهای ایرانی فرهنگ‌سازی شود که امیدواریم واحدهای تولید و صاحبان صنایع تلاش کنند که با ارتقای کیفیت کالاهای خود مردم را راغب به استفاده و مصرف کالاهای ایرانی بکنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های متفاوت در دهه فجر سال‌جاری گفت: در این دهه پروژه‌های خوبی برای شهرستان خرم‌دره افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

این مسئول به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی شد.

نوری‌پور با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با حضور پرشور و حماسی خود در همه صحنه‌های انقلاب و نظام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد‌ه‌اند.

انتهای پیام/73001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول