اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل تاکید کرد

راهپیمایی 22 بهمن نمودی از خودباوری ملت ایران

خبرگزاری فارس: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در آستانه یوم‌الله 22 بهمن از این روز تاریخی با عنوان نمود و نشانه‌ای از خودباوری و خوداتکایی ملت ایران یاد کرد.

راهپیمایی 22 بهمن نمودی از خودباوری ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که صبح امروز اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن صادر کرد، آمده است: یوم‌الله 22 بهمن یادآور حماسه‌ها و دلاوری‌های مردمی است که در سایه عنایت پروردگار و اتحاد و انسجام خویش تحت لوای رهبری خردمندانه امام راحل بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز یادآور حماسه مردان و زنانی است که با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری مساوات، آزادی و استقلال از جان و مال خویش گذشتند و در برابر ظلم‌ها، ستم‌ها و بی‌عدالتی‌ها ایستادند، مردمی که سینه آنها از بیدادگری خاندان پهلوی و اربابان آنها که همانا آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بودند، به تنگ آمده بود.

در بخشی از این بیانیه فجر انقلاب، فجر ارزش‌ها و رویش‌ها نامیده شده و آمده است: فجر انقلاب فجر بیداری مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان بود و مروری بر کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد، کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود امروز با استقلال همه جانبه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

در بیانیه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن آمده است: کشوری که تا دیروز می‌بایست برنامه‌های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان می‌کشد، به طوری که این ملت امروز آگاه، مستقل، آزاد، مومن و دارای بصیرتی است که خار چشم دشمنان است.

در این بیانیه با تاکید بر احیای شعارهای روزهای نخستین انقلاب و تداوم حرکت‌های پرشتاب بیان شده است: امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلامی تنگ کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش پایانی این بیانیه مدیریت، کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن اعلام کرده‌اند که همسو با مردم وفادار استان در راهپیمایی دشمن‌شکن فردا شرکت کرده تا بار دیگر با وحدت و همدلی در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن بصیرت‌افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام و تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی را به نمایش گذاشته و بیش از پیش دشمن را ناامید کنند.

انتهای پیام/62003/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول