اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب را بیمه می‌کند

سیدشکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشانی از تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ایران اسلامی یکپارچه و یکصدا در راستای حضور در این راهپیمایی گام بر می‌دارد و مردم بار دیگر به وظیفه ذاتی خود در برابر انقلاب و خون شهدا عمل خواهند کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی در مسیر توسعه قرار دارد، خاطرنشان کرد: ترس و واهمه دشمنان نظام و انقلاب به دلیل پیشرفت‌های ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان حتی با تحریم‌ها هم نمی‌توانند مقابل ایران سنگ اندازی کنند، گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی مسیر توسعه را پیدا کرده و در این مسیر با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.

*تحریم‌ها بی‌تاثیر است

موسوی اضافه کرد: تحریم‌ها شاید در شرایط اقتصادی کشور تاثیر داشته باشند ولی در روحیه مردم تاثیر چندانی نداشته و مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن با شور حضوری فعال‌تر از سال‌های گذشته خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ایران از همیشه سرزنده‌تر است، افزود: ایران اسلامی از همیشه بانشاط‌تر در راستای تعالی گام برمی‌دارد و در این باره از همه توان خود استفاده می‌کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش نسل سومی‌ها در موفقیت‌های علمی بسیار چشم‌گیر است، عنوان کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی در مسیر توسعه به خاطر وجود دانشمندان جوان و پرتلاش این مرز و بوم است که با وجود تحمل همه سختی‌ها دست از همت برنداشته و نمی‌دارند.

انتهای پیام/72006/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول