اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

حضور مردم در راهپیمایی نشانه پایبندی به نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه برای انقلاب هزینه سنگینی پرداخته شده است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی نشانه پایبندی آن‌ها به نظام است.

حضور مردم در راهپیمایی نشانه پایبندی به نظام است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی سی و چهار سال پیش با رهبری امام خمینی و همراهی مردم انقلابی به وقوع پیوست که در حال حاضر سرآمد همه کشورها است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ابهت 2 هزار و 500 ساله طاغوت را درهم شکست، افزود: برای پیروزی انقلاب جوانان بسیاری شهید و جان خود را نثار پایداری انقلاب کردند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در سی و چهار سال گذشته از پیروزی انقلاب موفقیت‌های بسیاری برای کشور حاصل شده است، اضافه کرد: باید به شکرانه 34 سال موفقیت و پیروزی، در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده و به دشمنان جوابی دندان‌شکن دهیم.

وی تصریح کرد: همه افراد با توانایی و هر استعدادی که دارند، می‌توانند در راهپیمایی حضور پیدا کرده و وفاداری خود را به نظام نشان دهند.

حجت‌الاسلام موسویون در ادامه با اشاره به اینکه در روز راهپیمایی چشم همه جهانیان به ایران دوخته می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از کوردلان فقط منتظر هستند، مردم ایران در راهپیمایی حضور پیدا نکرده و این موضوع را دستاویزی برای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب ناامیدی دشمنان از مقاصد شوم خود می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ایران با حضور در راهپیمایی فتنه دشمنان را ناکام می‌گذارند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه مردم در 34 سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده‌اند، گفت: خوشبختانه با همدلی و همفکری در این مدت، ایران به یکی از قدرت‌های جهان از نظر نظامی و علمی تبدیل شده و به عنوان الگویی برای سایر کشورها مطرح است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول