اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

حضور مردمی در راهپیمایی دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ملت ما را به یک ملت آگاه و سیاسی در سطح جهان بدل ساخته و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان قسم خورده انقلاب را مأیوس می‌کند.

حضور مردمی در راهپیمایی دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل در بیانیه‌ای از مردم استان اصفهان خواست که در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری حضور پرشور داشته باشند، در بخشی از این بیانیه آمده است، اینک در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و هم‌زمان با هفته وحدت با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت به پرچم‌داری رهبر عزیز انقلاب اسلامی، سلاله پاک حضرت محمد(ص)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مجال از تفرقه‏افکنیِ بیگانگان می‌گیریم.

وی افزوده است: امسال نیز چون سال‌های گذشته همراه با مردم شهیدپرور اصفهان با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملی خود را به منصه‌ ظهور رسانده و با حضور انبوه و به موقع خود ضمن حمایت از رویش جوانه‌های قیام مسلمانان منطقه، مشت محکمی بر دهان مستکبرین جهانی و مزدوران داخلی آنها که با چهره نفاق، جبهه جدیدی در رویارویی با اسلام و ملت بزرگ ایران گشوده‌اند، می‌کوبیم.

در بخشی از این بیانیه آمده است، مردم هوشیار و با بصیرت اصفهان همچون گذشته با حضور منسجم و مؤثر خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کنند.

در قسمتی دیگر از بیانیه آمده است،پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، ملت ما را به یک ملت آگاه و سیاسی در سطح جهان بدل ساخت و به عنوان مدل حکومتی برتر و الگویی بی‌بدیل در نظام‌های سیاسی مطرح جهانی معرفی کرد.

فرماندار اصفهان در این بیانیه آورده است، این انقلاب اسلامی ایران بود که روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید و امروز با گذشت بیش از سه دهه، همگان موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول