اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

راهپیمایی 22 بهمن ابهت انقلاب را به جهان نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ابهت و پایدار بودن انقلاب را به جهانیان نمایان‌تر می‌کند.

راهپیمایی 22 بهمن ابهت انقلاب را به جهان نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ظهر امروز در جشن انقلاب روستای موسی‌آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 22 بهمن عید فطر برای ملت ایران است، اظهار داشت: 22 بهمن 57 بعد از سال‌ها تحمل سختی و مشقت پیروزی و سربلندی را به ایران هدیه داد.

وی با بیان اینکه برای شناخت انقلاب اسلامی باید شخصیت امام خمینی را بشناسیم، افزود: ایشان به عنوان ولی فقیه با دستورات الهی خود زمینه پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی را فراهم آوردند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه با تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال، خاطرنشان کرد: تا به امروز حضور مردم در صحنه‌ها و حماسه‌های مختلف موجب خنثی شدن فتنه‌ها و ترفندهای دشمن شده و مسلماً بار دیگر با نقش‌آفرینی در راهپیمایی نشان خواهند داد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حسینی‌مجد با اشاره به اینکه امروز ملت ایران با استقلال و آزادی در کشور ایران زندگی می‌کنند، تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب مردم در هیچ کار و تصمیمی دخالت نداشتند و از انگلیس و آمریکا دستور می‌گرفتند که امروز به برکت وجود انقلاب استقلال و آزادی در کشور حاکم است.

وی از دانش‌آموزان خواست با روحیه‌ای شاد، داشتن اخلاقی اسلامی، توجه به ورزش، احترام به پدر و مادر را نیز فراموش نکنند.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه روستای موسی‌آباد 37 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: توانمندی نظام جمهوری اسلامی در شهرستان اسدآباد به شهیدپرور بودن آن است.

مصطفی آزادبخت مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی خواند و افزود: این مردم با تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری، وحدت و برادری را در شهرستان حاکم کرده‌اند.

انتهای پیام/89008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول