اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

مردم با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند، پایداری انقلاب مهم‌ترین مسئله‌ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی نشان می‌دهند، پایداری انقلاب مهم‌ترین مسئله است.

مردم با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند، پایداری انقلاب مهم‌ترین مسئله‌ است

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم ایران در 34 ساله گذشته از انقلاب نشان داده‌اند که نظام جمهوری اسلامی مهم‌تر از همه موضوعات است و همواره وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در برهه‌های زمانی مختلف حضور مردم در صحنه‌ها موجب دلگرمی مسئولان شده است، اضافه کرد: مردم متوجه وضعیت کشور هستند و همواره ثابت کرده‌اند که تحریم‌ها تاثیری بر وفاداری مردم به نظام و انقلاب ندارد.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان و مردم یکدل بوده و مسئولان از خود مردم هستند، افزود: همه مسئولان دوست دارند که نظام به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور دانشجویان در راهپیمایی نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان قشر تاثیرگذار در پیروزی و موفقیت نظام هستند.

حجت‌الاسلام فرجی با بیان اینکه دانشجویان همواره حضور باشکوه و بارزی در دوره‌های زمانی مختلف داشته‌اند، اضافه کرد: امسال نیز این قشر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پویایی و فعالیت خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی با بیان اینکه در مقطع زمانی و در حال حاضر انتظار همگان از دانشجویان به عنوان قشر فعال جامعه بیشتر است، افزود: امسال نیز دانشجویان با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند که نظام مهم‌ترین چیز برای آنها است و برای موفقیت کشور هر عملی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول