اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 146

محسن‌زاده: انقلاب ایران خورشید فروزان بی‌غروب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد گفت: انقلاب ایران خورشید فروزان بی‌غروبی است که با طلوع خود و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب شعاع نورانی این انقلاب و سرزمین‌های اسلامی را روشن کرده است.

محسن‌زاده: انقلاب ایران خورشید فروزان بی‌غروب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده در خطبه‌های نماز عبادی‌ سیاسی جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یکی از نشانه‌های متقین را نیرومندی در دین دانست و اظهار داشت: غیرت دینی یکی دیگر از نشانه‌ها و آینده نیرومندی در دینداری افراد است.

امام جمعه خیرآباد گفت: غیرت دینی به این معنا است که آدمی با مشاهده خلاف شرع بی‌تفاوت نباشد و وقتی می‌بیند که کاری بر خلاف قانون خداوندی عمل می‌شود و ضد ارزش‌ها ارزش، ارزش‌ها ضد ارزش می‌شود و بوق‌های تبلیغاتی برضد قوانین خدایی هجمه وارد می‌کنند.

 

وی ادامه داد: بنابراین یکی از نشانه‌های قوت در دینداری، دغدغه دینی است و فردی که در دینداری نیرومند است، غیرت و همیت دینی خود را نشان می‌دهد، چنین شخصی می‌کوشد تا به گونه‌ای شایسته از دین نگهبانی کند. 

 

 

انقلاب اسلامی نعمت الهی است

 

امام جمعه خیرآباد انقلاب اسلامی را یک موهبت آسمانی و نعمت الهی دانست و گفت: خیانت به انقلاب اسلامی مشمول تمام عذاب‌های الهی خواهد شد. انقلاب ایران خورشید فروزان بی‌غروبی است که با طلوع خود و رهبری مقام معظم رهبری شعاع نورانی این انقلاب و سرزمین‌های اسلامی را روشن کرده است.

وی با بیان این‌که مسئولان باید مسئولیت بر عهده گرفته را فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب بدانند، عنوان کرد: التزام عملی به انقلاب، قرار گرفتن در خط رهبری و دفاع از آرمان‌های انقلاب نشانه شکر نعمت انقلاب اسلامی است. 

ایران به برکت انقلاب یک کشور تعیین کننده در منطقه است

امام جمعه خیرآباد گفت: میزان سلامت اندیشه و رفتارهای سیاسی افراد و شخصیت‌ها با پیروی شفاف و شجاعانه از ولایت تعیین می‌شود، شخصیت انقلابی هر گروه نخبه با ولایتمداری و در حریم ولایت بودن آنان مشخص می‌شود.

محسن‌زاده تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران یک کشور تعیین کننده در منطقه شده و در عرصه علم جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

وی ادامه داد: موفقیت ایران در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مدیون مدیریت رهبر معظم انقلاب است البته در برخی از نقاط و زمینه‌ها دچار ضعف‌هایی هستیم که این به دلیل دشمنی دشمنان و دنیا طلبی برخی مسئولان است که نتوانسته‌ایم به تمام آرمان‌های انقلاب دست یابیم.

امام جمعه خیرآباد گفت: دشمن به دنبال گرفتن مردم از انقلاب است تا مسئولان تنها بمانند و آنگاه بتواند ضربه خود را وارد کند البته این آرزو را به گور خواهد برد مردم پر بصیرت ایران هیچ‌گاه نظام و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

22 بهمن کاخ استکبار را به لرزه در می‌آورد

محسن‌زاده تصریح کرد: مردم دیندار و ولایتمدار منطقه خیرآباد به‌همراه مردم شریف ایران با شرکت آگاهانه، آزادانه و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با ناامید کردن دشمنان، موجب عقب‌نشینی آنان از مواضع پوچ و تهی خود خواهند شد.

امام جمعه خیرآباد در پایان با بیان این‌که مردم در 22 بهمن کاخ استکبار را به لرزه در می‌آورند، تصریح کرد: 19 بهمن روز نیروی هوایی است نیروی هوایی در عرصه حمایت از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأثیر انکار ناپذیری داشته است و در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکی از نیروهای قوی در جهان محسوب می‌شود و این روز را گرامی می‌داریم.

انتهای‌پیام/2462/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول