اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: پشتیبانی و حمایت مردم از ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه می‌کند.

پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌ الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردانی است که تمدن واقعی ملت ایران را برای رهایی انسان از استبداد و استثمار رقم زد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی هستیم، افزود: بیداری در کشورهای اسلامی به ‌ویژه در کشورهای عربی نشان از صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورها است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نوید صدور انقلاب را در آن زمان پیش‌بینی کرده بود، تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی وعده نوید بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پابرهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد تحریم‌های سنگین تلاش دارند مردم و نظام را مورد هجمه و فشار قرار دهند، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلابی خود کوتاه نیامده‌اند و تا آخرین قطره خون از مملکت و آرمان‌های انقلابی و ولی فقیه خود دفاع می‌کنند.

امام جمعه آستارا اضافه کرد: وضعیت نابسامان امروز در بازار و گرانی‌های موجود مردم را به زحمت انداخته که لازم است مسئولان هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

وی با انتقاد از برخورد نامناسب با متخلفان بازار از مسئولان متولی خواست در انجام بازرسی‌ها و برخورد قانونی با متخلفان جدی‌تر و منسجم‌تر وارد عمل شوند.

حافظ‌نیا با اشاره به انتخابات آینده شورای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم ما بسیار باهوش و با بصیرت هستند و به راحتی می‌توانند افراد اصلح را انتخاب کنند و به کسی اعتماد می‌کنند که گفتار و اعمالشان یکی است و تابع محض قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق ندارد از جریان و یا کاندیدای خاصی حمایت کند تصریح کرد: اگر احساس شود مسئولی از جریان و یا کاندیدایی در انتخابات حمایت می‌کند طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول