اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

عزت انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر است/ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ولی همچنان نام این نظام در دنیا می‌درخشد و عزتی که انقلاب ما دارد، در کمتر جایی مشاهده می‌شود.

عزت انقلاب اسلامی در جهان بی‌نظیر است/ مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان ادارات بردخون اظهار داشت:  با وجود همه توطئه‌ها انقلاب اسلامی با حمایت مردم به راه خود ادامه می‌دهد، اگر چه هر کدام از توطئه‌ها کافی بود تا نظام را نابود کند ولی به مدد الهی و حمایت مردمی و رهبری، انقلاب و نظام اسلامی به شتابان خود به سوی آینده ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و خیانت‌های دشمن نتوانست مانع پیروزی نظام اسلامی شود، هرچند که ابرقدرت‌ها در برابر حرکت نظام ایستادند و به دشمن کمک کردند ولی همچنان انقلاب ما روی پای خود ایستاده است و در برابر همه توطئه‌ها مقاومت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ولی همچنان نام این نظام در دنیا می‌درخشد و عزتی که انقلاب ما دارد، در کمتر جایی مشاهده می‌شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: امروزه دشمن جنگ اقتصادی را پیش گرفته و با تحریم بانک‌ها و فشار اقتصادی و ممانعت از تبادل کالا می‌کوشد اراده ملت را تضعیف کند، اما معتقدیم از این گردنه‌های سخت عبور می‌کنیم زیرا مردم پای انقلاب هستند و اگر مردم در کنار نظام نبودند و با جان و دل مدافع نظام نبودند و از ولایت پیروی نمی‌کردند، انقلاب هرگز نمی‌توانست به این جایگاه برسد.

رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی و تعامل است

وی با توصیه به مسئولان گفت: وظیفه داریم به این مردم خدمت کنیم و آنان را دلگرم نگه بداریم و برای تأمین امنیت و آسایش مردم در حد توان تلاش کنیم و در مراجعات اداری کاری کنیم که احساس شود در کنارشان هستیم.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور با انتقاد از بروز سرقت در بردخون خاطرنشان کرد: باید امنیت مردم را تأمین کنیم، چرا سارقان روز روشن امنیت منطقه را به خطر بیندازند که این قابل پذیرش نیست و اتفاقی تهدیدکننده است، هر چند نیروهای امنیتی با همه توان و جدیت تلاش می‌کنند.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات گفت: سال جدید مشکل بیرونی نداریم و مردم در برابر دشمن متحد هستند، پس خود نیز متحد و یک‌دل باشیم و کارها را با همکاری تکمیل کنیم و با همت و توجه برای دلگرمی مردم گام برداریم و هر کس جایگاه و مسئولیت خود را محاسبه و ارزیابی کند و از روزمرگی بپرهیزیم و به سوی ابتکار و نوآوری پیش برویم.

وی با اشاره به قدمت و سابقه بردخون افزود: بردخون شهری قدیمی و دارای سابقه درخشان علمی و دینی است و نیاز به همت همگانی دارد تا برای توسعه آن تلاش کنیم، البته بنده مسائل را در سطح ملی دنبال می‌کنم و موضوعاتی نظیر خورخان از مدت‌ها پیش در برنامه قرار دارد که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

انتهای پیام/66003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول