اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

انقلاب اسلامی ایران به هیچ کشوری باج نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: انقلاب اسلامی ایران در هیچ شرایطی به کشورهای غربی و شرقی باج نخواهد داد.

انقلاب اسلامی ایران به هیچ کشوری باج نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌دژ اظهار داشت: پیروزی‌های مکرر ملت ایران در دهه‌های گذشته انقلاب اسلامی نشان‌دهنده اقتدار و عظمت این انقلاب است.

وی افزود: تکیه بزرگان انقلاب به تدبیر الهی تنها دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و به همین دلیل باید شکرگزار این ماندگاری باشیم.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه بیان داشت: تاکید امام خمینی (ره) بر وجود نظام جمهوری اسلامی بدون هیچ کم و کاستی به این دلیل بود که ایشان تمام توان خود را بر عزت اسلام گذاشته بودند و به همین دلیل شاهد ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در میان مردم جهان شدیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش کشورهای مخالف نظام برای مقابله با مبانی اسلامی انقلاب خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در تمام شرایط پشتیبان این نظام بوده‌اند و از این پس نیز یقیناً خود را وابسته به آن می‌دانند و اجازه تعدی هیچ سلطه‌طلبی را به کشور خود نخواهند داد.

باقری در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان نظام در صدد وابسته کردن نظام اسلامی به شرق و غرب بودند اما در این راه به دلیل حمایت‌های همیشگی مردم از رهبران انقلابی مأیوس و شکست‌خورده از میدان خارج شده‌اند.

وی در پایان ابراز داشت: هرگونه فشار اقتصادی و دیگر فشارهای وارد شده بر مردم نمی‌تواند زمینه تزلزل این نظام را فراهم سازد چرا که ملت ایران همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خود خواهند بود.

انتهای پیام/61003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول