اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 140

زواره:انقلاب اسلامی با تدابیر رهبری قدرتمندتر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مؤسسه جهاد نصر کشور گفت: انقلاب اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

زواره:انقلاب اسلامی با تدابیر رهبری قدرتمندتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا زواره رئیس هیئت مدیره جهاد نصر استان تهران و معاون مؤسسه جهاد نصر کشور همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)» نامگذاری شده است، در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از 34 سال همواره قدرتمندتر می‌شود.

وی با بیان اهمیت اصل ولایت فقیه در قانون اساسی گفت: تا زمانی که ولی‌فقیه هست دشمن نمی‌تواند انقلاب اسلامی ما را شکست دهد و بر ما پیروز شود و مانند انقلاب‌های دیگر از درون منحرف کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: عوامل استکبار به دنبال یک اصل هستند و آن محو نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه اصل ولایت فقیه است چراکه می‌گویند اگر این اصل نباشد می‌توان انقلاب اسلامی را از درون منحرف کرد.

وی عنوان کرد: دشمن در این 34 سال پس از انقلاب توانسته است وزرا و وکلای مختلفی را فریب داده و به سوی خود متمایل کند اما نظام ما همچنان با صلابت ایستاده است و این امر به دلیل وجود اصل ولایت فقیه است، انقلاب اسلامی ما با تدابیر مقام معظم رهبری روز به روز قدرتمندتر می‌شود و این یکی از اقدامات و وظایف ولی امر مسلمین در نظام جمهوری اسلامی برای حفظ و ارتقای اقتدار نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی کشور است.

زواره با بیان عوامل قدرت و عزت ملت ایران اظهار داشت: پیروی از اسلام ناب محمدی، رهبری آگاه و مقتدر و بصیرت مردم سه عامل سرافرازی و قدرت ملت است.

وی افزود: البته در بسیاری از مواقع، افکار سکولار در برخی مدیران ما نفوذ کرده و از آنجایی‌که دین با منافع آنان منافات داشته پا روی دین گذاشتند، همچنین اشرافی گری نو در دهه‌های دوم به بعد در بین برخی مدیران و مسئولان شکل گرفت و زمانی که می‌دیدند ولایت فقیه با منافع آن‌ها متضاد است به دشمنی پرداختند و در نهایت از کشور فرار کردند.

رئیس هیئت مدیره جهاد نصر استان تهران به برخی مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: راه حل برون رفت از این مشکلات قناعت و صرفه‌جویی مردم، مبارزه جدی دستگاه‌های مسئول با سوء‌استفاده کنندگان و سودجویان و برخورد با عوامل اصلی فساد و تبعیض و پیروی از فرمایشات رهبری است. 

انتهای‌پیام/2662/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول