اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

انقلاب اسلامی عزت بندگی را به مردم ایران بخشید

امام جمعه فردوس گفت: انقلاب اسلامی، مردم ایران را از ذلت بردگی نجات و عزت بندگی را به آنان بخشید.

انقلاب اسلامی عزت بندگی را به مردم ایران بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب که روحانیت قدرت طرح مسائل مادی و معنوی مملکت را نداشتند و 40 هزار مستشار آمریکایی مقدرات کشور ما را به دست گرفته بودند، مردی بزرگ علیه ظلم و ستم به پا خاست.

وی افزود: نیروهای مسلح رژیم شاهنشاهی، شبانه امام(ره) را به جرم حق‌گویی دستگیر و به نجف منتقل کردند تا امام در جمع مجتهدان و علمای بزرگ نجف کمتر دیده شود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: کلاس‌های درس فقه امام در نجف شلوغ‌ترین کلاس‌ها و بسیار مورد استقبال علما و فقهای نجف قرار گرفت.

بابایی با اشاره به اینکه شیعه باید بصیرت داشته باشد و حق و باطل را از هم تشخیص دهد، گفت: امروز مکتب تشیع به عنوان مکتبی جویا و پویا در بشریت مطرح است.

*اعزام سفیران هدایت به روستاهای فردوس

امام جمعه فردوس از اعزام سفیران هدایت به روستاهای فردوس خبر داد و افزود: در حال حاضر در 100 روستای شهرستان امام جماعت نداریم که این موضوع، مردم را برای حل مسائل شرعی با مشکل مواجه می‌کند.

بابایی تصریح کرد: سفیران هدایت پس از طی یک دوره پنج ساله در حوزه علمیه می‌توانند به روستاهای سطح شهرستان بروند و فرهنگ اسلام را گسترش دهند.

وی به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اشاره کرد و یادآور شد: این ورود سبب ایجاد فضای معنوی در قم و نیز پرورش مراجع بزرگ تقلید شد که امام خمینی (ره) یکی از این مراجع بزرگ و به نام است.

انتهای پیام/69007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول