اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی را برای ملت به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی، عزت و آبرو را برای ملت به ارمغان آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی را برای ملت به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر ضمن تبریک دهه فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، هدیه‌ای الهی برای مردم و کشور در راستای رهایی از ظلم و جور استعمارگران و زورگویان است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید باشکوه برگزار شوند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر تاریخ چند هزار ساله نظام شاهنشاهی در کشور خط بطلان کشید و استقلال، آزادی، عزت و آبرو را برای ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: دشمنی‌های گسترده استکبار جهانی با این انقلاب نیز ناشی از همین موفقیت‌ها و از دست رفتن منافع نامشروع آن ها در کشور است.

حجت‌ الاسلام لروند گفت: اما ملت بزرگ ایران در سه دهه گذشته از عمر انقلاب با بصیرت و هوشیاری و پیروی از رهبری انقلاب، تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی و نقش برآب کرده‌اند.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور خواستار اعمال نظارت بیشتر در خصوص تهیه و توزیع برخی اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شد.

وی از مسئولان خواست با افراد متخلف در زمینه بازار برخورد جدی کنند.

حجت‌ الاسلام لروند افزود: نباید اجازه داد برخی افراد فرصت طلب به واسطه برخی مشکلات ایجاد شده، فشار مضاعفی را بر مردم تحمیل کرده و شان مردم مقاومت و ولایی این شهرستان را دچار خدشه کنند.

انتهای پیام/2304/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول