اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

جهان امروز متاثر از انقلاب اسلامی است/انقلاب تحول عظیم فرهنگی ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: جهان متاثر از انقلاب اسلامی است و بیداری اسلامی نشانی از این تاثیرپذیری است.

جهان امروز متاثر از انقلاب اسلامی است/انقلاب تحول عظیم فرهنگی ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالهادی حسین‌زاده پیش از ‌ظهر امروز در جمع بسیجیان حوزه بسیج حضرت زینب(س) شوشتر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سادگی به ثمر نشسته است و باید در راستای حفظ این ودیعه الهی تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی است، افزود: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ و فرهنگی است که از درون و بیرون جهان پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را بار دیگر برای نسل سوم انقلاب بازخوانی کرد و در این باره باید از همه توانمندی‌های درون انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

جهان متاثر از انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر اظهار داشت: جهان متاثر از انقلاب اسلامی است و بیداری اسلامی امروز در منطقه نشانی از این تاثیرپذیری است.

وی ادامه داد: استکبار تلاش دارد تا داشته‌های ایران را در این زمینه مصادره کند.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: ایران شعارهای اسلامی را صادر کرده است و در حال حاضر تنها می‌توان ادعا کرد که انقلاب اسلامی در قلب ملل اسلامی جای دارد و جهان ایران را الگوی موفقی از حکومت‌داری اسلامی می‌داند.

وی تاکید کرد: شناخت داشته‌های کنونی، پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های علمی و اقتدار مثال‌زدنی در جامعه جهانی همگی نتیجه به ثمر رسیدن این انقلاب بزرگ است.

قدر انقلاب را بدانیم

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر اظهار داشت: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و در راستای حفاظت و حراست از آن تلاش کنیم و حراست از انقلاب به نوعی وظیفه همه مردم به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا ریشه‌های اصلی نظام را بخشکاند و در این باره اتحاد میان مسئولان و ارتباط میان ملت و مسئولان را نشانه گرفته است و باید در این باره هوشیار بود.

حسین‌زاده افزود: باید در راستای شناخت عمیق نسل سوم انقلاب از روزهای مبارزه در دوران طاغوت تلاش کنیم و استفاده از خاطرات مبارزان در آن دوران بسیار مفید است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول