اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

انقلاب اسلامی ایران متکی به قرآن کریم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: انقلاب اسلامی ایران متکی به معارف قرآن کریم و مبانی نبوی است.

انقلاب اسلامی ایران متکی به قرآن کریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه با حضور پرشور مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی و به امامت حجت‌الاسلام‌ محمد سلامتی اقامه شد.

حجت‌الاسلام محمد سلامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها متکی به معارف قرآنی و مبانی نبوی بوده و به همین دلیل نزد مردم جهان گیرایی بالایی دارد.

وی افزود: دشمنان از این نعمت انقلاب اسلامی غافل هستند و به همین دلیل اقدام به ایستادگی در برابر مردم می‌کنند اما باید بدانند که مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر این‌گونه اقدامات سر خم نمی‌کنند.

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: این نظام به‌دلیل حاکمیت ولی فقیه بر آن توانسته در تمام صحنه‌ها پیروز باشد و به یمن وجود رهبران عادل و مؤمن راه درست را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز انقلاب‌های مردمی در جهان است و با رهبری ولی فقیه به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

سلامتی در بخشی از سخنان خود ارائه خدمات ویژه توسط دولت را نعمتی بزرگ برای مردم دانست و تاکید کرد: خدمات دولت برای مردم ایران اسلامی سرمنشأ پیشرفت و تعالی نظام است.

امام جمعه موقت ارومیه در پایان ابراز داشت: وقایعی نظیر 9 دی و حماسه 22 بهمن می‌تواند به‌عنوان سرمشق مردم در صحنه‌های مختلف باشد و در همین راستا باید تلاش‌های بیشتری توسط مسئولان و مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/61003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول