اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی کسب استقلال سیاسی و نظامی برای ملت ایران است.

استقلال سیاسی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: علما و بزرگان، وارثان انبیای الهی هستند که همچون ابراهیم خلیل‌الله باید بت‌های منیت، خودخواهی، خرافه و جهالت را بشکنند و مانند موسی عمران در هر لحظه از مبارزه دست برندارند.

وی ادامه داد: علما به عنوان امانتداران انبیای الهی وظیفه دارند تا با تبیین دستورات الهی در برابر معاندین قیام کنند.

امام خمینی(ره) شخصیت بارز وارث پیامبر خدا است

امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه مصداق بارز وارث و جانشین رسول خدا بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با کفر و ایادی ظلم و دشمنان اسلام و قرآن برای نابودی طاغوت زمان به پا خاست.

 

 

حدادیان افزود: دو عامل قدرت مادی و نظامی سبب پیروزی زمامداران و قدرتمندان می‌شود که با اتکا بر این دو عامل می‌توانند بر مردم حکومت کرده و آنها را تحت سلطه خود درآورند اما امام راحل با اتکا بر خداوند و بدون زور و قدرت در برابر استبداد و رژیم پهلوی مبارزه کرده و به هدف عالیه خود که برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران و نابودی حکومت طاغوت بود، رسید.

وی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را کسب استقلال سیاسی و نظامی برای ملت ایران دانست و گفت: در زمان طاغوت با اعمال محدودیت استعدادهای جوانان ایرانی به مرحله ظهور و شکوفایی نمی‌رسید اما با پیروزی انقلاب ما شاهد هستیم که جوانان و دانشمندان هوشیار و نخبه ایرانی در ابعاد مختلف علمی به پیشرفت قابل توجهی نائل شده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نتوانسته‌اند موج عظیم پیشرفت علمی ایران را متوقف کنند.

ایران جزو 10 کشور برخوردار از فناوری پرتاب ماهواره است

امام جمعه موقت بشرویه یادآور شد: از جمله برنامه‌های علمی که نصیب ملت ایران شده است این است که ایران جزو 10 کشور برخوردار از فناوری ساخت پرتاب ماهواره به فضا است.

 

 

حدادیان عنوان کرد: امروزه دانشمندان و متخصصان در عرصه فناوری و ارسال موجود زنده به فضا که تاکنون در انحصار چند کشور معدود غربی بود، به موفقیت رسیدند.

هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است

وی به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی و سخنرانی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: معظم‌له ماه ربیع را ماه حیات عنوان کرده که باید پیوند قلبی خود را با پیغمبر اسلام تقویت کنیم. 

 

امام جمعه موقت بشرویه متذکر شد: مهم‌ترین دستاویز دشمنان برای مبارزه با بیداری اسلامی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است که باید با حفظ وحدت اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/69006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول