اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی در سطح جهان است.

انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بی‌تردید انقلاب اسلامی زمینه ساز پیشرفت‌های بزرگ برای کشور شد.

خطیب جمعه بجنورد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: این انقلاب برکات فراوانی برای ملت داشته است که در تمام ابعاد شاهد پیشرفت‌های نظام اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای تشکیل نظام اسلامی به آحاد مردم تصریح کرد: بی‌تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی بوده است.

امام جمعه بجنورد همچنین برپایی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه را از یادگاران بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: برگزاری این آیین نقش مهمی را در حفظ وحدت جامعه مسلمانان داشته است.

وی در بخش دیگری به برنامه‌های ستاد برگزاری نماز جمعه برای برپایی ایستگاه‌های مشاوره شرعی و پزشکی در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در این ارتباط عموم مردم و نمازگزاران در دو بخش آقایان و بانوان مشاوره شرعی می‌گیرند.

خطیب جمعه بجنورد ساماندهی دو پزشک آدینه برای خدمات دهی به آقایان و بانوان را از دیگر برنامه‌های نماز جمعه برشمرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات چند دهه ملک محمد علیزاده مسئول پیشین ستاد برگزاری نماز جمعه بجنورد محمد رضا رحیمی را به عنوان مسئول جدید ستاد به نمازگزاران جمعه معرفی کرد.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول